مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: هیچ تصمیمی برای انتقال ترابی به پرسپولیس نداریم و این موضوع را در رسانه‌ها شنیده ایم.

درویش: برای انتقال ترابی به پرسپولیس توافق نکرده ایم/ رفیعی به سایپا نمی‌آیدرضا درویش در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   درباره مباحث مطرح شده درباره انتقال مهدی ترابی به پرسپولیس در نیم فصل هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: تاکنون هیچ تصمیمی برای این انتقال نگرفته ایم و بیشتر در رسانه ها می شنویم که مهدی ترابی قرار است به پرسپولیس برود. مسئولان این باشگاه صحبت هایی با ما انجام داده اند اما باید نظر خود مهدی را هم بپرسیم. در حال حاضر او پس از حضور در رقابت های سنگین جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مشغول استراحت است و ۲ هفته دیگر باید در تمرینات سایپا شرکت کند.

او ادامه داد: تیم ما فصل حساسی پیش رو دارد و درصورتی که ترابی مایل به حضور در پرسپولیس باشد باید از علی دایی اجازه بگیرد. با توجه به همین شرایط حساس بعید می دانم سرمربی سایپا با انتقال ترابی به پرسپولیس آن هم در نیم فصل دوم لیگ برتر که شرایط بازی ها سخت تر می شود، موافقت کند.

درویش درمورد اینکه شنیده می شود مسئولان ۲ باشگاه پرسپولیس و سایپا برای حضور سروش رفیعی در جمع نارنجی پوشان پایتخت در نیم فصل اول لیگ به ازای انتقال مهدی ترابی به پرسپولیس در دور برگشت توافق کرده اند، اظهار داشت: تا جایی که من می دانم رفیعی تاکنون با پرسپولیس قرارداد نبسته است که بخواهیم حضور او در سایپا را شرط انتقال ترابی به پرسپولیس در نظر بگیریم. در این مورد هم هیچ توافقی نداشته ایم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره آخرین وضعیت این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: تیم ما تا حد بسیاری زیادی تکمیل شده است و اگر علی دایی درخواستی نداشته باشد بازیکن جدیدی نمی گیریم. سایپا اکنون در سرعین تمرین می کند و پس از اتمام این اردو به رامسر می رود تا پیش از آغاز لیگ هجدهم به وضعیت آرمانی برسد.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات درویش درباره مهدی ترابی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار