یک رسانه اماراتی در گزارشی به تحلیل گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخته است.

گزارش رسانه اماراتی از تیم ملی ایران در جام جهانیبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جام جهانی ۲۰۱۸ درحالی از ۲۴ خرداد با دیدار تیم‌های روسیه و عربستان سعودی آغاز می‌شود که شاگردان کی روش در گروه B. بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه هستند و باید در نخستین دیدار ۲۵ خرداد مقابل شاگردان رنار قرار بگیرند.

رسانه ارم نیوز امارات در گزارشی به گروه دوم رقابت‌های جام جهانی روسیه پرداخته و در خصوص تیم ایران نوشته است: تیم ملی فوتبال ایران برای دومین بار متوالی و پنجمین بار راهی جام جهانی شده است. تیم ایران یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا است که در جام جهانی برزیل هم حاضر بود و با یک تساوی و ۲ شکست از گردونه مسابقات حذف شد.

این رسانه ادامه داد: کارلوس کی روش از سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ایران را برعهده دارد، اما این تیم در دور دوم جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا حذف شد و همچنین نخستین تیمی از قاره کهن بود که به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کرد. این تیم نتوانست به دلیل برخی مسائل بازی‌های دوستانه خوبی انجام دهد و جلسات تمرینی را برگزار می‌کند.

رسانه اماراتی در ادامه مصاحبه‌ای از علی دایی، پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد تیم ملی منتشر کرد و سپس درباره بازیکنان ایران نوشت: تیم ملی دارای یک ستاره جوان به نام سردار آزمون و چهره جوان (سعید عزت اللهی) است. بازیکنانی هم مانند پژمان منتظری، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش و مسعود شجاعی در این تیم حضور دارند.

برنامه دیدار‌های ایران در جام جهانی:

۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خردادماه ۹۷) مراکش - ایران، ورزشگاه سن پترزبورگ

۲۰ ژوئن ۲۰۱۸ (۳۰ خردادماه ۹۷) ایران - اسپانیا، ورزشگاه کازان آره‌نا

۲۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۴ تیرماه ۹۷) ایران - پرتغال، ورزشگاه موردویا آره‌نا

انتهای پیام/

گزارش ارم نیوز درباره تیم ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار