مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به رشد در تمام حوزه ها نسبت به سال های گذشته گفت: این به معنای ضعف در سال های گذشته نیست، بلکه این، رقم رو به رشد در حوزه های مختلف را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی در جمع کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان که در محل این اداره کل برگزار شد، به نشست هفته پیش خود در وزارت ورزش اشاره کرد و گفت: در این نشست، بر اساس اعلام دفتر هماهنگی امور استان ها، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در بین 31 استان کشور طی سال 96 با پانزده پله رشد، سیزدهم کشور شد.

وی افزود: این رشد به لطف خداوند، دعای خیر دوستان، تلاش شما همکاران، مسئولان و بزرگان جامعه ورزشی رخ داد.

امیری خراسانی با اشاره به سمینار هفته پیش در تبریز تصریح کرد: در این سمینار استان کرمان در حوزه جوانان جزو 3 استان برتر شد و مقام دوم کشور را در بُعد اجرای برنامه های هفته جوان به خود اختصاص داد.

وی یادآور شد: این اجرای برنامه ها شامل: کیفیت، تعدد و تعداد جامعه ی تحت پوشش بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ما باید این رشد را ادامه دهیم تا به لطف خداوند و همت و تلاش شما عزیزان بتوانیم سال 97 را در جایگاه تک رقمی قرار گیریم.

وی افزود: قطعاً رقابت کردن با استان هایی مثل فارس، اصفهان، خراسان رضوی، مازندران، آذربایجان و ... سخت است اما ما باید تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت بکار گیریم.

امیری خراسانی با اعلام اینکه در خیلی از پروژه ها توانستیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم، ابراز امیدواری کرد: در بحث بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا بهترین کاروان را داشته باشیم تا برایمان مقدمه ای برای حضوری قدرتمند در المپیک 2020 شود.

وی از تک تک واحدها، بخش ها، شهرستان ها، سمن ها، هیئت ها و ... تشکر و  تأکید کرد: هر موفقیتی که حاصل شده بدون زحمت شما امکان پذیر نبوده است اما باید این روند ادامه داشته باشد تا ما بتوانیم در حوزه ورزش و جوانان رتبه تک رقمی کسب کنیم.

 انتهای پیام/ب

نشست مدیرکل ورزش و جوانان کرمان با کارکنان این اداره کل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.