رئیس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری فردی که از حساب بانکی هم خوابگاهی خود در کرمانشاه به صورت غیرمجاز برداشت کرده بود، خبر داد.

علی کریمی رئیس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت : در تازه‌ ترین پرونده ای که در پلیس فتا تشکیل شد یک دانشجو با سوء استفاده از اعتماد دست به سرقت اینترنتی از حساب بانکی هم خوابگاهی خود زده است.
وی گفت: به دنبال دريافت شکوائیه مبنی بر برداشت اينترنتی غیرمجاز به مبلغ 2 میلیون ریال از حساب یکی از دانشجویان، موضوع جهت رسیدگی در دستور كار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت.
سرهنگ کریمی افزود: پس از انجام تحقيقات مقدماتی و با استفاده از اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی متهم شناسایی و با اخذ دستور قضائی به پلیس فتا احضار شد.
رئیس پلیس فتا کرمانشاه ادامه داد: متهم ابتدا منکر قضيه بود اما پس از مواجهه با دلايل و مدارک مستند به جرم انتسابی معترف و عنوان کرد شاکی هم‌خوابگاهی من است که خود وی شماره کارت و رمز دوم را جهت یک خرید اینترنتی دراختیارم قرار داده بود.
وی تصریح کرد: پس از فهمیدن رمز دوم آن را ذخیره و پس از مدتی اقدام به برداشت بصورت خرید اینترنتی کردم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دستگیری سارق برداشت از حساب بانکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.