مسلم نیادوست به دومین مدال خود در رقابت‌های دو و میدانی کازانف قزاقستان دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در روز پایانی مسابقات بین المللی دوومیدانی کازانف قزاقستان، مسلم نیادوست دونده فارسی در ماده ۴ در ۴۰۰ متر با پیشی گرفتن از رقیبان خود بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.

نیادوست در روز نخست هم موفق شده بود در ماده ۱۵۰۰ متر به مدال نقره دست یابد.

نیادوست دونده شیرازی در خصوص مسابقات قزاقستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: با توجه به حساسیت فدراسیون برای زمان‌های ورودی بازی‌های آسیایی، آمادگی بدنی خوبی داشتم و موفق شدم حد نصاب مناسبی را از خود برجای بگذارم و از کسب ۲ مدالی که در این رقابت‌ها بدست آوردم راضی هستم.

نیادوست افزود: مسابقات کازانف قزاقستان هرسال برگزار می‌شود و سطح برگزاری و کیفیت ورزشکارانی که حضور پیدا کرده بودند خوب بود.

در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی دو و میدانی جام یادبود گوسمانا کازانف که در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد، تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، کنیا، بحرین، سوریه، قزاقستان، روسیه، اوکراین و بلاروس حضور داشتند.

مسابقات بین المللی جام یادبود گوسمانا کازانف از مهمترین مسابقات بین المللی است که جواز ورود به مسابقات المپیک و بازی‌های آسیایی در آن صادر می‌شود.

انتهای پیام/ن

موفقیت دونده فارسی در رقابت‌های دو و میدانی کازانف قزاقستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار