سرپرست سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: در راستای ارائه خدمات سریع و بهنگام به شهرداری و شهروندان، پشتیبانی از ۸۹ نرم افزار فعال شهرداری در دستور کار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان، بهروز ارباب شیرانی با اشاره به ۸ حوزه پشتیبانی نرم افزار در این سازمان گفت: از این میان ۲۷ سامانه مربوط به حوزه اداری، مالی شهرداری، ۱۲ نرم افزار مربوط به حوزه خدمات شهری، هشت سامانه مربوط به حمل و نقل و ترافیک و شش سامانه در حوزه GIS و اطلاعات مکانی است.

وی با اشاره با سایر حوزه‌های مدیریت شهری اصفهان ادامه داد: از دیگر سامانه‌های تحت پوشش این سازمان می‌توان به پنج نرم افزار معاونت شهرسازی و معماری شهرداری، ۲۰  سامانه در حوزه برنامه‌ریزی و ۱۱ نرم‌افزار مربوط به معاونت عمران شهری و سایر حوزه‌های شهرداری اشاره کرد.

سرپرست سازمان فاوا شهرداری اصفهان با بیان اینکه الکترونیکی کردن و تحقق شهر هوشمند از اهداف اصلی مدیریت شهری است، اضافه کرد: فعال و قابل دسترس بودن دائمی، به روز رسانی مطابق نیازهای جدید شهر و شهروندان و تحلیل اطلاعات نرم افزارها جهت مدیریت بهینه امور از اقدامات اساسی این سازمان بوده که به صورت شبانه روزی توسط کارشناسان سازمان فاوا شهرداری اصفهان و پیمانکاران تحت پوشش در حال انجام است.

ارباب شیرانی به ضرورت و کاربرد استفاده از سامانه‌های شهرداری در تمامی معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌ها اشاره کرد و افزود: استفاده از خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات در تمام برنامه‌ها موجب  افزایش سرعت و دقت انجام وظایف و کاهش هزینه و زمان پاسخگویی می‌شود، همچنین با استفاده از اطلاعات این سامانه‌ها جهت تحلیل وضع موجود می‌توان آینده خدمت رسانی به شهر را با کیفیت بیشتری پیش‌بینی و برنامه‌ریزی کرد.

سرپرست سازمان فاوا شهرداری اصفهان در پایان ابراز امیدواری کرد: تا با تحقق اهداف و برنامه‌های ICT  مدیریت شهری در جهت هوشمندسازی شهرداری، گام‌های ارزنده‌تری در جهت خدمت به شهروندان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برداشته شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.