محمدرضا براری ملی پوش تیم ملی وزنه برداری پس از حضور رستمی در لیست اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

محمدرضا براری ملی پوش تیم ملی وزنه برداری در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت خود پیش از حضور در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بیان کرد: در حال حاضر شرایط بدنی خوبی دارم. قرار است از ۸ تا ۲۸ تیر همراه تیم ملی وزنه برداری در اردوی رامسر شرکت کنم و پس از آن به تهران باز می گردیم تا با ادامه تمریناتمان با وضعیت بهتری راهی بازی های آسیایی شوم.

براری درمورد اینکه چگونه شورای فنی فدراسیون وزنه برداری با وجود حذف کیانوش رستمی در رقابت های لیگ، نام او را در فهرست وزنه برداران اعزامی به بازی های آسیایی قرار دادند، بیان کرد: مشابه اتفاقی که برای رستمی رخ داد برای من در اردوی بابلسر رقم خورد و در حرکت ۲ ضرب وزنه هایم زمین افتاد اما برخلاف کیانوش که به بازی های آسیایی اعزام می شود، شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری نام مرا از فهرست وزنه برداران اعزامی به رقابت های آناهایم آمریکا خط زد. این سوال را باید از اعضای شورای عالی بپرسید که بدون در نظر گرفتن حق الناس مرا کنار گذاشتند و باید نزد خدا جواب این کارشان را بدهند.

او درمورد هدف خود از شرکت در بازی های آسیایی گفت: هدف من کسب مدال طلا است و در این راه به جز علی هاشمی با وزنه بردار ازبکستانی و وزنه بردار عراقی رقابت سختی دارم‌.

براری درمورد امکانات اردویی ملی پوشان وزنه برداری اظهار کرد: پس از المپیک ۲۰۱۶ ریو شرایط ما تغییر کرد و نتوانستیم تجهیزات لازم را در اختیار داشته باشیم. وعده های کمیته ملی المپیک هم تاکنون محقق نشده است. همچنان با میله های ۱۰ سال پیش تمرین می کنیم اما باید تجهیزات جدیدی در اختیار ملی پوشان وزنه برداری قرار بگیرد.

ملی پوش دسته ۱۰۵ کیلوگرم وزنه برداری ایران درباره رکوردهایش در مرحله آخر لیگ گفت: من در مجموع رکورد ۴۱۲ کیلوگرم را ثبت کردم که هشت کیلو بیش از رکوردم در رقابت های قهرمانی جهان است.

بیشتر بخوانید:

سلیمی: دیگر آن بهداد هشت سال پیش نیستم

تافته جدا بافته وزنه برداری، حرفش به کرسی نشست

انتهای پیام/

اظهارات براری درباره وضعیت تیم ملی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار