مرحله پنجم اردوی تیم ملی وزنه برداری با حضور ۹ وزنه بردار از روز جمعه هشتم تیر ماه ماه در ساری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ملی‌پوشان وزنه برداری کشورمان که خود را برای حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا آماده می کنند مرحله چهارم اردوی تمرینی شان امروز در کمپ تیم های ملی وزنه برداری به پایان رسید، قرار است فردا(جمعه) راهی استان مازندران شوند تا به مدت سه هفته در شهر ساری به تمرینات خود ادامه دهند. دور جدید و مرحله پنجم اردو از نهم تیر تا 28 تیر به مدت سه هفته در سالن وزارت کشور شهر ساری برگزار می شود.

همچنین در جریان برگزاری هفته اول لیگ برتر وزنه برداری که طی روزهای دوشنبه تا چهارنشبه هفته جاری برگزار شد، رکوردگیری نهایی از ملی پوشان وزنه برداری ایران برای حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا انجام گرفت که در پایان  نفرات اعزامی کشورمان برای حضور در این رقابت ها معرفی شدند.

مجید عسکری در 62 کیلوگرم، علیرضا مکوندی در 85 کیلوگرم، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در 94 کیلوگرم ، محمدرضا براری ، علی هاشمی و علیرضا سلیمانی در دسته 105 کیلوگرم، بهداد سلیمی و سعید علی حسینی در 105+ کیلوگرم نفرات حاضر در اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان هستند که زیر نظر محمد حسین برخواه سرمربی ، مجتبی خورشیدی و علی جباری مربی تیم ملی تمرین می کنند.

همچنین پس از پایان این اردو، مقرر شد ادامه تمرینات ملی پوشان تا پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا در کمپ تیم های ملی پیگیری شود.

بیشتر بخوانید:

ترکیب تیم ملی وزنه برداری برای بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص شد

براری و سلیمی نفرات برتر رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری

انتهای پیام/

برگزاری اردوی تیم ملی وزنه برداری در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار