دارنده مدال برنز وزنه برداری جهان گفت: تمام سعی و تلاشم را می کنم تا خودم را به آمادگی مطلوب برسانم تا بتوانم در بازی های آسیایی که از اهمیت به سزایی برخوردار است تیممان را همراهی کنم.

ایوب موسوی عضو تیم ملی وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط فعلی اش بیان کرد: خوشبختانه شرایط اردوهای تیم ملی رضایت کننده است.البته مدتی درگیر مصدومیت بودم. زمان بسیار کمی داشتم چرا که به دلیل مصدومیت خیلی دیر تمریناتم را شروع کردم.

او درباره اینکه دوست دارد در بازی های آسیایی شرکت کند یا مسابقات جهانی،گفت: صد درصد تمام سعی و تلاشم را می کنم تا خودم را به آمادگی مطلوب برسانم تا بتوانم در بازی های آسیایی که از اهمیت به سزایی برخوردار است تیممان را همراهی کنم.من در کارنامه ورزشی ام مدال جهانی دارم اما تا به حال نتوانسته ام در آسیا مدالی بگیرم و به دنبال این هستم تا به این هدف دست یابم.

باید ببینم شرایط برای بازی های آسیایی چگونه پیش می رود

موسوی درباره اینکه چقدر امیدوار است تا بتواند در بازی های آسیایی جزء نفرات اعزامی باشد،بیان کرد:فعلا که تمریناتم را پیگیری می کنم و منتظر هستم تا ببینم شرایط چگونه پیش می رود.از شانس بد من تمام وزنه برداران خوب تیم ملی مانند کیانوش رستمی و سهراب مرادی که قهرمانی المپیک را یدک می کشند در دسته 94 کیلوگرم حضور دارند.البته حضور کیانوش فعلا مشخص نیست اما احتمالا او هم به یک وزن بالاتر خواهد آمد.

خوشحالم که برخواه سرمربی تیم ماست

دارنده مدال برنز جهان درباره کار با برخواه هم اظهار داشت: آقای برخواه از نظر فنی کارش رضایت بخش است و من خیلی خوشحالم که زیر نظر مربی توانمندی چون او تمرین می کنم.

تنها دغدغه ام تغییر جایگاهم از سوم به دوم است

عضو تیم ملی وزنه برداری در پاسخ به این سوال که تکلیف مدال نقره اش در مسابقات جهانی به کجا انجامید،گفت:مسئولان فدراسیون پیگیر مدالم در مسابقات جهانی هستند و مقداری طول می کشد تا نامم در جدول مسابقات از نفر سوم به دوم تغییر یابد.البته چندان مدال برایم اهمیتی ندارد و تنها دغدغه اصلی من تغییر جایگاهم از سوم به دوم است که همین برایم کافی است و امیدوارم این موضوع زود اتفاق بیفتد.

با افزایش تیم ها کیفیت لیگ دو چندان می شود

او درباره لیگ وزنه برداری هم تصریح کرد:امسال قسمت شده تا برای تیم مناطق نفت خیز جنوب وزنه بزنم.از نظر من لیگ می تواند یک منبع در آمدی برای ورزشکاران باشد،هر چند که اگر تعداد تیم های شرکت کننده در لیگ بیشتر بود خیلی بهتر می شد و قطعأ کیفیت مسابقات هم چند برابر می شد.با توجه به اینکه وضعیت تیم بیمه رازی از لحاظ مالی نسبت به سایر تیم ها بهتر است به همین علت بیشتر ملی پوشان شاخص تیم ملی در آنجا حضور دارند.

سمهیه وزنه برداری برای المپیک توکیو ناامیدمان کرده است

موسوی درباره سهمیه 2+2 ما برای المپیک توکیو گفت:مطمئنا انتخاب تنها 2 نفر از ایران برای حضور در المپیک توکیو حس ناامیدی ایجاد می کند چون ورزشکاران خوبی در اردوی تیم ملی حضور دارند.طبیعی است وقتی چنین اتفاقی بیفتد انگیزه ورزشکاران کاهش یابد.توکلمان به خداست و منتظر هستیم تا ببینیم در این دو سال تا شروع المپیک چه وضعیتی پیش می آید آیا سهمیه کشورمان برای المپیک افزایش می یابد یا خیر؟

دارنده مدال برنز قهرمانی جهان توضیح داد:با توجه به اینکه کشورهایی چون قزاقستان و چین به دلیل محرومیت در بازی های آسیایی غایب هستند اما می توانم بگویم ورزشکاران ازبکستان،چین تایپه،کره شمالی و کره جنوبی می توانند در آنجا شرایط سختی را برای ما ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:

محمدپور: با هماهنگی برخواه در خانه تمرین می‌کنم

ستاره‌های ملی پوش وزنه برداری در تیم تهرانی

دفاع تمام قد فدراسیون جهانی وزنه برداری از سیستم جدید در دادگاه CAS

انتهای پیام/

اظهارات موسوی درباره آخرین شرایط تیم ملی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار