با پایان هفته نخست لیگ برتر وزنه برداری و رکورد گیری تیم ملی شورای عالی فنی وزنه برداری فردا هفت وزنه بردار برتر را جهت حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا معرفی می‌کند.

براری و سلیمی نفرات برتر رکوردگیری تیم ملی وزنه برداریبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز پایانی از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر وزنه برداری باشگاه‌های کشور، مسابقه ۱۱ شرکت کننده بزرگسال و جوانان در اوزان ۱۰۵ و +۱۰۵ کیلوگرم برگزار شد.

همچنین در حاشیه برگزاری این مسابقات انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری برای بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی در دسته ۱۰۵ و +۱۰۵ کیلوگرم برگزار شد.

در دسته ۱۰۵ کیلوگرم که رقابت بین علیرضا سلیمانی، محمدرضا براری و علی هاشمی وجود داشت که در نهایت این محمدرضا براری بود در مجموع حرکات ۴۱۲ کیلوگرم را ثبت کند تا ضمن صدرنشینی در این وزن در رکوردگیری تیم ملی هم به عنوان یکی از مدعیان اصلی حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا معرفی شود.

براری در یکضرب ۱۸۷ کیلوگرم را زد، او در حرکت دوضرب هم از پس وزنه ۲۲۵ کیلوگرمی بر آمد تا در مجموع با رکورد ۴۱۲ کیلوگرم پرونده این دسته بسته شود.

علی هاشمی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان با ۱۸۲ کیلوگرم یکضرب و ۲۲۹ کیلوگرم دو ضرب و مجموع ۴۱۱ کیلوگرم را به ثبت رساند.

اما در دسته فوق سنگین بهداد سلیمی در غیاب سعید علی حسینی مصدوم در یک ضرب ۲۰۵ کیلوگرم و دوضرب ۲۴۵ کیلوگرم و درمجموع رکورد ۴۵۰ کیلوگرم را برجای گذاشت.

این در حالی است که فردا قرار است جلسه شورای عالی فنی وزنه برداری جهت حضور نفرات برتر در بازی‌های آسیایی جاکارتا برگزار شود.حسن رنگرز به همراه محمد نصیری و علی مرادی از مهمانان ویژه این رقابت ها بودند.

در پایان هم از بهداد سلیمی تست دوپینگ گرفته شد.

بیشتر بخوانید:

رکورد حرکت یکضرب وزنه برداری جهان شکسته شد

موسوی:تلاش می کنم تا در بازی های آسیایی در ترکیب اصلی تیم باشم

انتهای پیام/

آخرین اخبار فدراسیون وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار