سونای خشک یک واحد مسکونی در ساختمانی ۵ طبقه به علت نامشخصی طعمه آتش سوزی شد، اما به هیچ یک از ساکنان آن آسیبی نرسید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ساعت 14:31 دقیقه روز گذشته توسط شهروندان از حادثه آتش سوزی در سونای خشک باخبر شد که بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای 27 و 102 این سازمان به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه واقع در بلوار آیت اله کاشانی، خیابان شاهین جنوبی، خیابان پیامبر غربی، خیابان جهاد اکبر روانه شدند.

بنا به اظهارات مهدی بهداری افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران، سونای خشک با سازه ای از چوب در حمام یک واحد مسکونی به مساحت 100 متر مربع که در طبقه چهارم ساختمان مسکونی 5 طبقه 7 واحدی قرار داشت، به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد.

وی با اعلام این که سونا کاملا شعله ور بود و همچنین دود فراوان ناشی از آن به تمام ساختمان مسکونی نفوذ کرده بود، ادامه داد: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز محل و باز کردن راه دسترسی به آتش، با استفاده از تجهیزات کامل انفرادی و خاموش کننده به خاموش کردن شعله های آتش مشغول شدند.

آتش گرفتن سونای خشک در یک واحد مسکونی

بهداری اضافه کرد: در این میان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی همزمان با عملیات خاموش کردن آتش به جستجوی ساکنان گرفتار احتمالی در میان دود و آتش پرداختند که موفق شدند 3 زن و 4 مرد از ساکنان ساختمان را از میان دود به سلامت به بیرون از ساختمان انتقال دهند.

این افسر آماده آتش نشانی در ادامه گفت: با تلاش آتش نشانان شعله های سرکش آتش در کوتاهترین زمان ممکن خاموش شد و در ادامه هم دود حاصل از این آتش سوزی به وسیله دستگاه های فن قوی آتش نشانی از درون ساختمان به بیرون و هوای آزاد تخلیه شد.

وی با اشاره به ایمن سازی کامل محل حادثه و نیز ارائه تذکرات ایمنی لازم به ساکنان این ساختمان مسکونی، تاکید کرد: کارشناسان آتش نشانی منطقه برای علت یابی این آتش سوزی در محل حادثه حاضر شده و به بررسی آن پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.