عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت : دیدگاه سنتی به مدیریت زنان از جمله موانع پیشرو است و اگر این موارد از لحاظ فرهنگی بسترسازی شود در آینده برای دختران ما فرصت درخشش بیشتری وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شیرین طغیانی امروز (پنجشنبه) در اولین نشست مشترک زنان شورای اسلامی استان اصفهان با عنوان چالش‌ها و فرصت‌های حضور و نقش زنان در مدیریت شهری اظهار کرد: زنان به عنوان تاثیر گذارترین افرادی که در جامعه دیده می‌شوند، باید در مدیریت شهری نیز دیده شوند، در واقع حضور زنان نه تنها برای زنان بلکه فرصتی برای جامعه است.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد بخشی از موانع پیشرفت زنان مربوط به خود زنان و خودباوری آنها می شود، تصریح کرد: هر جامعه‌ای برای نهادینه کردن فرهنگ باید فرصت‌ها، خط قرمزها و ایدئولوژی‌ها را بشناسد چرا که نمی‌توان در یک جریان به جهت خلاف حرکت کرد و انتطار داشت که همه با ما همراه شوند.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: خوشبختانه حرکت به سمت جلو آغاز شده، جامعه زنان نیاز به ترحم و دلسوزی ندارند و از طرفی معتقدم تفکر به سمت جنسیت بسیار مضر است و باید  شایستگی این قشر دیده شود.

وی با اشاره به اینکه قطعاً در این مسیر با چالش‌های بسیاری روبه رو هستیم، گفت: بی اعتمادی  مدیریتی شهری، عدم همراهی جامعه زنان و دیدگاه سنتی به مدیریت زنان از جمله موانع پیشرو است و اگر این موارد از لحاظ فرهنگی بسترسازی شود در آینده برای دختران ما فرصت درخشش بیشتری وجود خواهد داشت

انتهای پیام / س

نشست زنان شورای اسلامی استان اصفهان

برچسب ها: شورای شهر ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.