رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ، ایجاد جامعه با نشاط را از اهداف اصلی و محوری هر نهاد و سازمانی دانست و تلاش مدیریت شهری را در همین راستا ارزیابی کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح الله معین امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان باید با آغاز فصول تابستان برنامه ریزی جدی برای اوقات فراغت داشته باشد و زمینه نشاط را برای جوانان فراهم سازد.

وی بیان داشت: در شهر اصفهان باید با ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی و فرهنگی پر نشاط با رعایت جوانب دینی و شرعی  بتوانیم فصل تابستان غنی را برای جوانان فراهم کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه امروز ایجاد جامعه با نشاط از اهداف اصلی و محوری هر نهاد و سازمانی است، تصریح کرد: در وضعیت کنونی که مردم در شرایط اقتصادی سختی به سر می برند ایجاد یک جامعه پر نشاط و شاد برای مردم از هر چیزی گرانبهاتر است.

وی گفت: امکان اینکه یک جامعه پر نشاط مطابق با نظرات تمام ارکان فراهم سازیم مقدور نیست اما می توانیم یک جامعه رضایتبخش و شادی را که مردم از آن احساس خوشحالی کنند، تا حد امکان فراهم سازیم.

معین با بیان اینکه شهرداری اصفهان با هدف ایجاد فضای  نشاط و امکان دسترسی بهتر شهروندان برای تماشای مسابقات فوتبال در یک نقطه از شهر اصفهان، با دریافت مجوز از فرمانداری به پخش مسابقه فوتبال اقدام کرده است، افزود: این برنامه مورد استقبال زیادی از سوی شهروندان قرار گرفت، اما متاسفانه برخی معترض بودند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان برای اجرای این برنامه‌ها و مهمانان افراد را دستچین نمی‌کند، اضافه کرد: این برنامه در همه شهرهای کشور و با حجم بیشتری برگزار شده است و باید توجه داشت که شهرداری و شورای شهر تنها مجری این برنامه‌ها است و دستگاهای دیگر مسئولیت تامین امنیت را بر عهده دارند و باید در این زمینه پاسخگو باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: وحدت ملی امری ضروری است و باید به آن توجه ویژه شود.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.