رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان از انهدام باند سارقان سیم و کابل با بیش از ۱۲ فقره در زاهدان خبر داد.

انهدام باند سارقان سیم و کابل در زاهدانسرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی وقوع سرقت‌های متوالی و زنجیره‌ای سیم‌های برق در سطح شهرستان زاهدان توسط سارقان که موجب ایجاد نوسان در شبکه‌های برق می‌شد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی باند ۴ نفره سارقان شدند و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی، در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به ۱۲ فقره سرقت تیر آهن مربوط به انتقال خطوط کابل مخابرات و برق به همراه کابل‌های مربوطه اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان خاطرنشان کرد: برقراری نظم و امنیت یک وظیفه همگانی است لذا به منظور ایجاد امنیت پایدار در سطح جامعه، تعامل و مشارکت آحاد مردم با پلیس یکی از ضروریات دستیابی به این مهم است و انتظار این است که شهروندان همچون گذشته هرگونه ناهنجاری و تخلف را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

دستگیری باند سارقان در زاهدان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار