معرفی ۳۰ چهره جدید برای ساعت‌های سامسونگ +تصاویر

سامسونگ ۳۰ چهره جدید برای صفحه نمایش‌های همیشه روشن خود معرفی کرد.

معرفی 30 چهره جدید برای ساعت‌های سامسونگ +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ در قالب اپلیکیشنی به نام ClockFace،  سی چهره جدید برای ساعت‌های صفحه نمایش همیشه روشن خود، عرضه کرد. این اپلیکیشن بخشی از اپلیکیشن Good Lock 2018 است که توسط OEM در کره جنوبی معرفی شده بود. متأسفانه این اپلیکیشن از طریق Galaxy App در دسترس نیست اما یک راه حل ساده وجود دارد. با ما همراه باشید.

ClockFace در سایت‌های دیگر قابل دسترسی است و کاربران می‌توانند آن را دانلود و  از طریق یواس‌بی یا بلوتوث روی تلفن‌های خود به کار بگذارند. در این اپلیکیشن چهره‌های جدید با استایل‌های مختلف وجود دارد و برخی از آن‌ها برخلاف تم همیشگی ساعت صفحه نمایش که سیاه و سفید است، رنگی هستند و بیشتر به درد کسانی می‌خورد که به عمر باتری خود اهمیت زیادی نمی‌دهند.

به هر حال این نکته هم قابل توجه است که این اپلیکیشن با همه دستگاه‌های سامسونگ سازگار نیست و فقط برای دستگاه‌هایی طراحی شده‌اند که نمایشگر Super AMOLED دارند، با اندروید 8.0 Oreo کار می‌کنند و پوسته آخر سامسونگ یعنی Experience 9.0 را دارند.

معرفی 30 چهره جدید برای ساعت‌های سامسونگ +تصاویرمعرفی 30 چهره جدید برای ساعت‌های سامسونگ +تصاویر

انتهای پیام/

30 چهره جدید برای صفحه نمایش‌های همیشه روشن سامسونگ +تصاویر

بیشتر بخوانید:

ماه آینده 6 گوشی سامسونگ اندروید 8 را دریافت می‌کنند 

Galaxy J8 دو روز دیگر در هند عرضه می‌شود +تصاویر

Galaxy S10 در سه مدل تولید خواهد شد +تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.