سامسونگ قصد دارد Galaxy S10 را در سه مدل تولید کند که یکی از آن‌ها دارای سه دوربین خواهد بود.

Galaxy S10 در سه مدل تولید خواهد شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سری Galaxy S شرکت کره‌ای سامسونگ به دهمین سالگرد تولید خود نزدیک می‌شود و سامسونگ برنامه دارد این نقطه عطف شرکت خود را جشن بگیرد. به گفته کارمندان داخلی این شرکت اهل کره جنوبی، Galaxy S10 در سه مدل متنوع و دو سایز صفحه نمایش تولید خواهد شد. هر کدام از این گوشی‌ها تعداد دوربین مختلفی دارند که بالاترین مدل آن‌ها با سه دوربین معرفی خواهد شد.

این سه گوشی تحت نام پروژه‌ای به نام «Beyond» در حال آماده شدن هستند. Beyond 0 یک دوربین در پشت خوددارد ، پنل نمایشگر آن 5.8 اینچ خواهد بود و این پنل حالت خمیده ندارد. Beyond 1 صفحه نمایشی به اندازه Beyond 0 خواهد داشت اما لبه‌های آن خمیده خواهند بود. این گوشی همچنین تنظیم دوگانه‌ای خواهد داشت که شبیه نسل قبل خود، +Galaxy S9 است.

پروژه دیگر این شرکت Beyond 2 نام دارد که می‌تواند جذابتر از دو عنوان دیگر باشد. حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش شایعه‌ای است که هنوز درباره آن تأیید نشده اما دوربین سه‌گانه ایده جدیدی در یک گوشی هوشمند خواهد بود. اگرچه این ایده قبلا توسط هوآوی معرفی شده بود، انتظار می‌رود سامسونگ سنسورهای خودش را برای اسمارت‌فون‌ نسل آینده خود به کار گیرد.

الگوی این سه پرچمدار جدید سامسونگ ما را یاد زمانی می‌اندازد که این شرکت گوشی‌های S6 خود را به بازار معرفی کرد. در آن زمان هم Galaxy S6 طرح معمولی خود را داشت و Galaxy S6 و +S6 با لبه خمیده سر و صدای زیادی کردند. نمونه کارهای مختلف شرکت سامسونگ به دلیل کاربری‌های متفاوت این گوشی‌ها در بازارهایی مانند چین و هند طراحی می‌شوند.

Galaxy S10 در سه مدل تولید خواهد شد +تصاویر

Galaxy S10 در سه مدل تولید خواهد شد +تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس گ
۰۹:۵۵ ۰۸ تير ۱۳۹۷
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
mahla
۱۵:۲۴ ۰۶ تير ۱۳۹۷
حتما با قیمت 10 میلیونی وارد بازار میشه
آخرین اخبار