شرکت سامسونگ اعلام کرد اولین عرضه Galaxy J8 دو روز دیگر و در هند آغاز خواهد شد.

Galaxy J8 دو روز دیگر در هند عرضه می‌شود +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، Galaxy J8 با قابلیت ویژه دوربین خود ماه گذشته برای اولین بار به جهان معرفی شد. آن زمان بود که مسئولان کمپانی سامسونگ اعلام کردند این گوشی هوشمند قرار است در ماه جولای و در بازار هند عرضه خواهد شد اما خبرهای منتشر شده حاکی از این است که J8 قرار است زودتر یعنی دو روز دیگر در این بازار برای اولین بار عرضه شود. این از معدود دفعاتی است که یک گوشی هوشمند قبل از زمان پیش‌بینی شده به بازار می‌رسد.

Galaxy J8 در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی قابل خریداری می‌باشد. گذشته از ظاهر این گوشی، قرار است دوربین J8 با قابلیتی جدید وارد بازار شود که تا به حال روی هیچ اسمارت‌فونی نبوده است. دوربین پشتی این گوشی هوشمند سامسونگ دوربینی دوگانه دارای سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی است اما نکته جالب اینجاست که شخصی که عکس را می‌گیرد، در صورت تمایل می‌تواند نورهای پس زمینه و تار شده آن را به هر شکلی که بخواهد تغییر و افکت دهد. این افکت‌ها شامل پروانه، خورشید و قلب می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را در تصاویر پایین ملاحظه کنید.

Galaxy J8 به یک صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح تصویر 720x1480 ، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3هزار و 500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. تجهیزات این اسمارت‌فون سامسونگ توسط پردازنده 8 هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون 450 کنترل می‌شوند. این گوشی با اندورید 8.0 Oreo عرضه خواهد شد.

گفتنی است، Galaxy J8 در بازار هند با قیمت 278 دلار معادل یک میلیون و 200هزار تومان فروخته خواهد شد.

Galaxy J8 دو روز دیگر در هند عرضه می‌شود +تصاویر

Galaxy J8 دو روز دیگر در هند عرضه می‌شود +تصاویر

Galaxy J8 دو روز دیگر در هند عرضه می‌شود +تصاویر

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار