کارگاه تخصصی خوشنویسی مدرن در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ درنا حمیدی مسئول کمیته هنر‌های تجسمی ایکوم با اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی خوشنویسی مدرن، خط نگاره در شیراز گفت: این برنامه از طرف کمیته ملی موزه‌های ایران برنامه ریزی شده و از ۲۹ تیرماه به مدت ۳ روز در نگارخانه رومی شیراز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پارسال کارگاه تخصصی خط نگاره مدرن فارسی در تهران با استقبال زیاد هنرجویان خوشنویسی روبه‌رو شده است، بیان کرد: آثار این کارگاه در اجلاس ایران - اقیانوسیه در چابهار به نمایش گذاشته شد و با توجه به مشارکت استان فارس در روز جهانی میراث و سابقه فرهنگی شیراز مقرر شد که امسال این کارگاه در این شهر برگزار شود.

حمیدی با بیان اینکه این کارگاه به صورت عملی و تئوری استاد بهمن پناهی برگزار می‌شود، افزود: گواهی‌نامه شرکت ایکوم به زبان‌های فارسی، انگلیسی و فرانسه صادر می‌شود و آثار این کارگاه در نمایشگاهی و در یکی از اماکن تاریحی فرهنگی شیراز برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.

مسئول کمیته هنر‌های تجسمی ایکوم تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام در این کارگاه ۲۲ تیرماه امسال است، که به دلیل شرایط این کارگاه محدودیت تعداد برای آن در نظر گرفته شده و در نهایت ۲۵ نفر می‌توانند در آن شرکت کنند، اما اگر تقاضا برای حضور بیشتر باشد این کارگاه برای ۳ روز دیگر تمدید می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند با نگارخانه رومی تماس بگیرند و اطلاعات مربوط به هزینه ثبت نام و شرکت در کارگاه را کسب کنند.
انتهای پیام/ت

برپایی کارگاه تخصصی خوشنویسی مدرن در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.