نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که بیشتر مردم آمریکا با جدا کردن کودکان مهاجر از خانواده‌هایشان در مرز‌ها مخالفند.

نظرسنجی: ۸۸ درصد آمریکایی‌ها مخالف جدا کردن کودکان مهاجر از والدینشان هستندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، نتایج نظرسنجی جدید «هاروارد سی ای پی اس/ هریس» نشان داد که بیشتر مردم آمریکا اعلام کردند که دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا باید برای جدا کردن کودکان مهاجر از خانواده هایشان سرزنش شود.

بر اساس این نظرسنجی، 88 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که در حالی که مهاجران پروسه قانونی را در دادگاه طی می کنند، باید در کنار کودکانشان نگهداری شوند. 61 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که دولت آمریکا مسئول جدا شدن کودکان از خانواده هایشان است و 39 درصد هم گفته اند که مقصر اصلی خانواده هایی هستند که تصمیم به مهاجرت غیرقانونی به آمریکا را گرفته اند.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان داد که 53 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که افرادی که به صورت غیرقانونی وارد کشور شده اند باید تحت پیگرد قرار بگیرند.

این نظرسنجی روی 1448 فرد بالغ بین 24 تا 25 ژوئن انجام شد. در این نظرسنجی 37 درصد دموکرات، 32 درصد جمهوری خواه، 29 درصد مستقل و 2 درصد از احزاب دیگر بودند.

این نظرسنجی در حالی منتشر شده است که در هفته های اخیر سیاست ضدمهاجرتی ترامپ کودکان مهاجر زیادی را در مرزهای آمریکا از خانواده هایشان جدا کرده است. جف سشنز، دادستان کل آمریکا در ماه آوریل سال جاری میلادی اعلام کرد که سیاست مهاجرتی جدیدی را موسوم به «تحمل صفر» برای آن دسته از افرادی که به صورت غیرقانونی از مرز جنوب غربی وارد آمریکا می شوند، به کار می گیرد. در نتیجه، والدین مهاجر از فرزندانشان جدا خواهند شد و وضع آنها از طریق وزارت امنیت میهن مورد پیگیری قرار می گیرد.


انتهای پیام/

نظرسنجی از مردم آمریکا درباره مهاجران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۷ تير ۱۳۹۷
لعنت بر این امریکای خبیث
آخرین اخبار