دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

سونگ هیونگ مین زیر نظر تیم های لیگ برتر جزیره

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم های لیگ برتری از جمله منچستریونایتد و آرسنال در تلاش اند تا در نقل و انتقالات تابستانی در تلاش اند تا سونگ هیونگ مین را با مبلغی نزدیک به 70 میلیون یورو  جذب کرده و به تیم خود آورند.البته باید گفت که تیم منچستریونایتد یکی از اصلی ترین تیم هایی است که تلاش می کند تا این بازیکن را جذب کند.در ادامه باید افزود که سونگ هیونگ مین توانسته همراه با تیم ملی کره جنوبی نیز بازی های زیبایی را به نمایش بگذارد و یکی از بازیکنان اصلی و کلیدی این تیم باشد.

رویس زیر ذره بین منچستریونایتد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

باشگاه  منچستریونایتد در تلاش است تا مارکو رویس بازیکن تیم بورسیادورتمند که به تازگی از وضعیت مصدومیت خارج شده است را جذب کرده و به تیم خود آورد.این بازیکن تا سال 2023 با تیم بورسیادورتمند قرار دارد و تیم هایی دیگر همچون منچسترسیتی نیز می خواهد تا این بازیکن را جذب کند.

آسنسیو در رئال مادرید ماندنی شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به تازگی مسئولان باشگاه رئال مادرید اطلاع داده اند که آسنسیو در این تیم باقی خواهد ماند در نقل و انتقالات تابستانی اجازه خروج از تیم را به او نخواهند داد.آسنسیو چندی پیش به دلیل تعداد کم دفعات حضورش در ترکیب رئال مادرید در تلاش بود تا این تیم را ترک کرده و به تیمی که او را بازیکن اصلی خود بداند بپیوندد.

بازیکنان قدرتمند جهان در لیست خرید  سرمربی آرسنال 

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

امری ،سرمربی جدید باشگاه آرسنال در تلاش است تا در نقل و انتقلات تابستانی بازیکنانی همچون ایکاردی،آلوارو موراتا و یا آنتونی مارسیال را جذب کرده و به تیم خود آورد.این سرمربی به تازگی از باشگاه پاریس سن ژرمن به این آرستال آمده و تلاش می کند تا تیمش را از وضعیت مبهم تیم سرمربی گذشته ،یعنی تیم آرسن ونگر خارج کند تا بتواند نتایج بهتری نسبت به او کسب کند.

دیگوو گودین به یوونتوس می پیوندد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان باشگاه یوونتوس در تلاش اند تا دیگو  گودین بازیکن اتلتیکو مادرید را برای تقویت خط دفاعی تیم خود جذب کنند.باشگاه یوونتوس نیز در تلاش است تا برای خرید این بازیکن مبلغ 23 میلیون دلار را بپردازد تا او در نبود احتمالی بازیکنان همچون مهدی بن عطیه در ترکیب تیم قرار گیرد.البته باید به این موضوع اشاره کرد که تیم اتلتیکو مادرید به دلیل رقابت تنگاتنگ خود با رئال مادرید و بارسلونا بازیکنان قدرتمند خود را به این آسانی نخواهد فروخت.

انتهای پیام/

اخبار و حواشی نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار