دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

گوندوغان راهی بارسلونا می شود

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • بارسلونا به دنبال جذب گوندوغان است. به تازگی مسئولان این باشگاه اسپانیایی اعلام کرده اند که می‌خواهند با پرداخت مبلغی قابل توجه این بازیکن را به خدمت بگیرند.

لیورپول از جذب آلیسون انصراف داد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • شایعات حاکی از آن است مسئولان لیورپول دیگر نمی‌خواهند آلیسون بکر را جذب کنند. به دنبال این انصراف این دروازه بان به زودی به رئال مادرید خواهد پیوست و جایگزین کیلیور ناواس خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

مردم آرژانتین خواستار زندانى شدن هواداران شرور شدند

حضور خبرنگاران خارجی در تمرین تیم ملی فوتبال ایران

لوزانو به بارسلونا می پیوندد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که ایروینگ لوزانو، بازیکنی که توانست گل پیروزی تیم ملی مکزیک برابر آلمان را به ثمر برساند در لیست بازیکنان احتمالی برای جذب قرار داده شده است. این بازیکن ۲۲ ساله توانست در این فصل از لیگ برتر هلند به همراه پی اس وی آیدنهون ۱۹ گل را به ثمر رسانده و یکی از بهترین گلزنان در جام جهانی ۲۰۱۸ باشد.

دروازه بان تیم ملی اوکراین زیر نظر رئال مادرید

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در تلاش است تا در نقل و انتقالات تابستانی دروازه بان ۱۹ ساله تیم ملی اوکراین، آندری لونین را جذب کند. لونین به تازگی در لیست بازیکنان آینده دار اروپا قرار گرفته است و از سوی چندین لیگ معتبر اروپایی همچون لیورپول و یوونتوس و اینتر نیز پیشنهاداتی دریافت کرده است.

انتهای پیام/

آخرین شایعات و حواشی پنج لیگ برتر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۰۳ تير ۱۳۹۷
علیرضا بیراوند داره در جام جهانی می درخشه اون وقت شما می روید سراغ دروا زبان اوکراینی که در جام جهانی نیستش
آخرین اخبار