آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

میلان اشکرینیار زیر ذره بین منچستریونایتد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

 مسئولان تیم منچستریونایتد در تلاش اند تا میلان اشکرینیار بازیکن 23 ساله تیم میلان را با مبلغ 65 میلیون یورو جذب کرده و به تیم خود آورند. این بازیکن اسلواکیایی پیشنهاد هایی از تیم بارسلونا نیز داشته است و انتقال این بازیکن از میلان در نقل و انتقالات تابستانی جدی خواهد بود. با این حال مسئولان تیم میلان انتقال این بازیکن را از سری آ ناممکن و غیر قابل قبول دانسته اند و برای نگه داشتن او پا فشاری های فراوانی را انجام می دهند.

دخیا در منچستریونایتد ماندگار شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

به تازگی داوید دخیا دروازه بان تیم منچستریونایتد قرارداد 5 ساله ای را با این تیم به ثبت رسانده تا برای چندین فصل دیگر در این تیم ماندگار شود. دخیا از جمله بازیکنانی است که زیر نظر رئیس رئال مادرید ،فرنتینو پرز قرار گرفته بود و به دنبال این قرارداد انتقال او به رئال از به یک حرکت نشدنی تبدیل شد.

پوگبا انتقالش به یوونتوس را رد کرد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

پل پوگبا در مصاحبه با خبرنگاران در قالب جام جهانی 2018 انتقالش به تیم سری آ یوونتوس را فقط یک حاشیه دانست و تمامی این حواشی را به نوعی رد کرد. به دنبال مشکل این بازیکن با سرمربی منچستریونایتد،خوزه مورینیو بسیاری بر این عقیده بودند که پوگبا با مبلغ 89 میلیون پوندی خود باری دیگر به یوونتوس بازخواهد گشت.

آلیسون با رئال مادرید به توافق شخصی رسید

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

آلیسون دروازه بان مطرح تیم رم به تازگی توافق شخصی اش را برای انتقال به رئال مادرید اعلام کرده است تا انتقال این بازیکن تنها با پرداخت مبلغ 80 میلیون یورو عملی شود. آلیسون دلیل اصلی این توافق را برآورده شدن انتظارات شخصی از سوی باشگاه رئال مادرید دانسته است. همچنین از سویی دیگر باشگاه رئال مادرید پس از درخشش و پیروزی پاداشی را برای این بازیکن در نظر خواهد گرفت.

آنگلو کانته هدف اصلی پاریس سن ژرمن در نقل و انتقالات تابستانی 

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

توخل ،سرمربی تیم پاریس سن ژرمن به دنبال آن است تا در نقل و انتقالات تابستانی آنگولو کانته هافبک قدرتمند چلسی را با مبلغ 90 میلیون پوند جذب کرده و به تیم خود بیاورد.گفتنی است مسئولان تیم پاریس سن ژرمن انتقال این هافبک توانا را به عنوان اولین هدف خود در نقل و انتقالات تابستانی عنوان کرده اند.

پاریس سن ژرمن به دنبال خروج نیمار

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

مسئولان تیم پاریس سن ژرمن در تلاش اند تا در نقل و انتقلات تابستانی نیمار جونیور را به هر صورتی از این تیم خارج کنند تا از سویی دیگر بتوانند از سوی قوانین و محکومیت های یوفا فرار کنند. به دنبال ان موضوع مسئولان تیم فرانسوی پیشنهادی را برای بازگشت نیمار جونیور به   تیم بارسلونا ارائه داده اند که این پیشنهاد به نوعی از سوی مسئولان تیم اسپانیایی به دلیل رقم بالای قرارداد نیمار رد شد. گفتنی است هر تیمی در جهان برای خرید نیمار باید مبلغ نجومی 400 میلیون یورو را پرداخت نماید.

انتهای پیام/

آخرین نقل و انتقالات پنج لیگ معتبر اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار