مدیر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام گفت:نمایشگاه کتاب به همت انتشارات داریوش تهران و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مجتمع فرهنگی و هنری به مدت یک ماه دایر است.

برگزاری نمایشگاه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سید روح‌الله صالحی اعلام کرد: این نمایشگاه از ششم تیرماه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد دایر است.

وی، بابیان اینکه در این نمایشگاه 2 هزار و 500 عنوان کتاب ارائه می‌شود، اضافه کرد: در این نمایشگاه 35 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف عملی، فرهنگی، دینی، پزشکی، کودک و نوجوان، تاریخی، روانشناسی، داستان و رمان و کتاب‌های عمومی در دسترس علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت یک ماه در این مکان دایر است، گفت: کتاب‌های این نمایشگاه با تخفیف 50 درصدی به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.

صالحی، بابیان اینکه این نمایشگاه به همت انتشارات دارویش تهران و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برقرارشده است، افزود: علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر به نمایشگاه مراجعه کنند.

وی، توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، دسترسی آسان به کتاب، ترغیب و تشویق جوانان به کتاب‌خوانی و مطالعه، ایجاد بستر لازم برای اوقات فراغت نسل جوان و فرهنگ‌سازی در امر مطالعه را از اهداف این نمایشگاه برشمرد.

مدیر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام از عموم مردم و علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی به‌ویژه نسل جوان برای حضور در این نمایشگاه دوت کرد.

 

انتهای پیام/اس

 

 

 

نمایشگاه کتاب در ایلام

برچسب ها: کتاب ، فرهنگ و ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.