مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از آغاز عملیات اجرایی احداث پارک درون محله‌ای درشهرک ۵ آذر خبر داد و گفت: این پارک با هدف توسعه سرانه فضای سبز وشادابی ساکنان این محله احداث می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آرش رخزادی گفت: احداث پارک‌های درون محلی در راستای ایجاد فضای بانشاط و ارتقاء سطح سیما و منظر محلات تاثیر بسزایی دارد.
وی  افزود: توسعه و افزایش سرانه فضای سبز در زندگی امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و احداث فضا‌های سبز و پارک‌های درون محلی از جمله مهم‌ترین اهداف و برنامه مدیران شهری است.
وی از آغاز عملیات احداث پارک درون محله‌ای در شهرک ۵ آذر خبر داد و اظهار داشت: این پارک در محوطه‌ای به متراژ ۴۵۰۰ مترمربع در حال احداث است.
رخزادی افزود: برای احداث این پارک عملیاتی نظیر: دو هزار مترمربع فضای سبز، یک هزار و ۷۰۰ مترمربع کف فرش، یک هزار و ۲۵۰ متر جدول گذاری،۵۰ مترمکعب احداث دیوار حائل، ۲۶ مترمکعب خاکبرداری و یک هزار و ۳۰۰ مترمکعب خاکریزی با خاک نباتی، صورت خواهد گرفت.
وی بیان کرد: پس از احداث پارک درون محله‌ای در این شهرک، شهربازی به متراژ ۸۵۰ مترمربع احداث خواهد شد.
رخزادی عنوان کرد: برای آبیاری این پارک از آب جاری با ۵۰۰ متر لوله کشی استفاده شده است و برای دسترسی کوچه‌های همجوار نیز ۳۰ مترمربع پله گذاری انجام خواهد شد.
وی اظهارداشت: برای روشنایی این پارک ۲۵ عدد پایه روشنایی نصب خواهد شد و پس از تکمیل یک مجموعه کامل ست ورزشی و ست بادی بازی نصب می‌شود.
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: با هدف هدایت و ساماندهی ترافیک در شهرک ۵ آذر عملیات اصلاح هندسی و احداث میدان به متراژ ۵۵۰۰ مترمربع اجرا خواهد شد.
رخزادی عنوان کرد: پس از احداث میدان در شهرک ۵ آذر ۵۰۰ مترمربع فضای سبز نیز داخل میدان احداث خواهد شد.
 وی اضافه کرد: پس از اجرای فعالیت‌های عمرانی و احداث پارک درون محلی عملیات آسفالت این محوطه به متراژ ۵ هزار متر مربع و ۵۵۰ متر جدول گذاری برای اصلاح هندسی میدان صورت می‌گیرد.
 مدیر شهرداری منطقه یک سنندج هزینه احداث این پارک درون محلی و اصلاح هندسی را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: هزینه اجرای این طرح از محل اعتبارات داخلی تامین شده است.
انتهای پیام/م

 احداث پارک درون محله‌ای درشهرک ۵ آذرسنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.