سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت:با پیگیری شهرداری و با حکم مراجع قضایی وسایل بازی پارک کودک جمع آوری و به انبار انتقال داده شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،شرمین شریفی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: در دهه ۷۰ تعاونی ایثارگران در پارک کودک اقدام به احداث شهربازی می‌کند.
وی افزود: بنا به دلایلی این تعاونی ورشکسته می‌شود و بانک کلیه وسایل این شهربازی را از طریق مزایده به شخص حقیقی واگذار می‌کند.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: پس از واگذاری این شهربازی تعاونی ایثارگران با مالک این شهربازی دچار مشکلات حقوقی می‌شوند که پرونده آن‌ها جهت رسیدگی و تعیین تکلیف نهایی در مراجع قضایی موجود است.
شریفی بیان کرد: شهرداری در طول این سال‌ها بار‌ها مکاتبات و پیگیری‌های لازم با نهاد و ارگان‌های مختلفی مبنی بر مشخص شدن وضعیت این شهربازی را انجام داده است.
وی افزود: متاسفانه خرداد ماه سالجاری نوجوان سنندجی بر اثر بازی با وسایل فرسوده این شهربازی دچار حادثه شده و جان خود را ازدست می‌دهد.
شریفی تصریح کرد: پس از حادثه دردناک فوت این نوجوان سنندجی و با حکم مراجع قضایی دستور برش کلیه وسایل بازی این شهربازی به این شهرداری ابلاغ شد.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: با هماهنگی با مالک از امروز وسایل بازی این پارک کاملا برش داده می‌شود و با جرثقیل به انبار شهرداری انتقال داده تا از سوی مراجع قضایی وضعیت این شهربازی تعیین تکلیف شود.
انتهای پیام/م

پارک کودک سنندج به انبار انتقال داده شد

برچسب ها: شهربازی ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.