متخصصان فارسی، برای نخستین بار در خاورمیانه، موفق به طراحی رادیاتور‌های خنک کننده نیروگاهی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کاوه خیری مدیر عامل مجموعه صنعتی تولید سامانه‌های هواخنک نیروگاهی و پتروشیمی اظهار کرد: با تلاش متخصصان داخلی در این واحد صنعتی، تولید آزمایشی کندانسور‌های هوا خنک تک ردیف ویژه نصب در طرح‌های صنعت نیروگاهی و پتروشیمی با موفقیت به پایان رسیده و در ماه‌های آینده تولید انبوه این سامانه آغاز می‌شود.

مدیر عامل مجموعه صنعتی تولید سامانه‌های هواخنک نیروگاهی و پتروشیمی با بیان اینکه این مجموعه صنعتی نخستین تولیدکننده این تجهیزات در کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: در جهان کشور‌های انگشت شماری از جمله آمریکا، آلمان، بلژیک، چین، کره و هند قدرت تولید این تجهیزات را دارند و با تلاش انجام شده در این شرکت کشور ما نیز به جمع کشور‌های صاحب فناوری این سامانه پیوست.

مدیر عامل مجموعه صنعتی تولید سامانه‌های هواخنک نیروگاهی و پتروشیمی اضافه کرد: این سامانه‌ها در بخش‌های هواخنک نیروگاهی و پتروشیمی نصب و فرآیند تقطیر بخار خروجی از توربین در سیکل بسته را انجام می‌دهد.

خیری افزود: تا ۲ ماه آینده ظرفیت تولید این سامانه‌ها در این شرکت به بیش از ۱۰ هزار تن در سال می‌رسد، و با تولید این تجهیزات کل نیاز کشور تامین و ضرورتی به واردات این محصولات نیست.

وی بیان کرد: در این مجموعه صنعتی برای ۱۳۵ نفر اشتغالزایی شده است.

انتهای پیام/ن

طراحی رادیاتور‌های خنک کننده نیروگاهی در شیراز

برچسب ها: صنعت ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار