توقف ناگهانی تمرینات تیم «ب» والیبال / داورزنی تصمیم ضیایی را وتو کرد!

در حالی که بر اساس تصمیم فدراسیون والیبال مقرر شده بود تیم ملی «ب» به بازی‌های آسیایی برود، اما این تصمیم تغییر کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی قبل، احمد ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال ایران عنوان کرد به دلیل ترافیک مسابقات تیم ملی والیبال و فشردگی نبردهای پیش روی این تیم در سال 2018، تیم ملی «ب» که ترکیبی از بازیکنان امید و جوانان را در دل خود دارد، به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام خواهد شد.

این تصمیم تا انتخاب سرمربی و کادر فنی برای تیم ب ، دعوت از بازیکنان امید و جوانان و آغاز تمرینات این تیم نیز پیش رفت، اما روز گذشته و در حالی که بازیکنان در مسیر آمدن به اردو برای آغاز تمرینات بودند؛ به آن‌ها گفته شد که تمرینات تعطیل شده است.

از وزارت ورزش به گوش می‌رسد که تصمیمی جدید از سوی محمدرضا داورزنی ، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی این وزارت خانه برای رشته والیبال در بازی‌های آسیایی گرفته شده است. محمدرضا داورزنی در آخرین مصاحبه خود عنوان کرد که کسب مدال طلا در رشته والیبال برای کاروان اعزامی به جارکارتا حائز اهمیت است و به همین دلیل بهتر است تیم اصلی ایران به این مسابقات اعزام شود.

این در حالی است که احمد ضیایی پیش از این تصمیم داشت تیم «ب» را به این مسابقات اعزام کند و با وجود حرف و حدیث‌های فراوانی که وجود داشت، همشهری خود جهانگیر سید عباسی را به سمت هدایت تیم ملی ب برگزید. مربی اسبق تیم شهرداری ارومیه که دو سال در هیچ تیمی حضور نداشت و حالا هدایت تیم ب به او سپرده شده بود.

با این حال هنوز خبر قطعی درباره اینکه کدام تیم به جاکارتا اعزام خواهد شد گرفته نشده است اما به نظر می‌رسد در این میان تصمیم داورزنی به تصمیم ضیایی ارجحیت داشته باشد و در نهایت تیمی به بازی‌های آسیایی اعزام شود که صلاحیت آن توسط معاون وزیر تایید شود.

در حال حاضر تمرینات تیم ملی ب والیبال متوقف شده است و هنوز دلیل توقف این تمرینات به طور رسمی از سوی فدراسیون به بازیکنان عنوان نشده است.

انتهای پیام/

تغییر در تیم اعزامی والیبال به جاکارتا!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار