مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شاید مردم ندانند در داخل زمین بازیکنان حریف به ما فحاشی می‌کردند.

آزمون:شاید مردم ندانند در داخل زمین بازیکنان تیم حریف به ما فحاشی می کردند/غیرت باعث شد تا به این نتیجه خارق العاده برسیمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره نتایج تیم ملی که برای نخستین بار در تاریخ فوتبال کشورمان در جام‌های جهانی اتفاق افتاد، گفت:ما تمام سعی و تلاشمان را کردیم که بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. ما پس از پایان بازی برابر پرتغال اصلا نمی‌توانستیم درست روی پای خودمان بایستیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او درباره نمایش درخشان بازیکنان تیم ملی که مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفته بود، گفت: همانطور که می‌دانید ما غیرت ایرانی بودمان را داشتیم، اما شاید مردم ندانند در داخل زمین آن قدر بازیکنان حریف به ما فحش می‌دادند، مخصوصا در بازی مقابل پرتغال. اما، چون بخاطر مردم کشورمان بود تمام این‌ها را به جان خریدیم و تلاش کردیم.

آزمون درباره فحاشی بازیکنان تیم حریف به بازیکنان ما گفت:بالاخره به آن‌ها فشار وارد می‌شود چرا که بازیکنان بزرگی هستند و می‌دانستند که ما غیرتی بازی می‌کنیم دست به چنین کار‌هایی زدند.

مهاجم تیم ملی درباره تحریم تیم ملی هم گفت:شرایط سخت بود. بازی‌های دوستانه نتوانستیم درست انجام بدهیم، اما آن غیرت باعث شد تا به این نتیجه خارق العاده برسیم.

او درباره استقبال هواداران از ملی پوشان در فرودگاه گفت:از هواداران و مردم کشورمان یک دنیا ممنونم که این چنین از ما حمایت کردند.

بیشتر بخوانید:

قاسمپور: شانس صعود به مرحله بعد جام جهانی را داشتیم

آلمانی‌ها تماشاگر بازی ایران و یاران رونالدو

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۴۲ ۰۶ تير ۱۳۹۷
یاشاسین ایران و وطنم
-
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۶ تير ۱۳۹۷
سردارجان قهرمان واقعی بازیکنان تیم محبوب ملی کشورعزیزمان ایران بودجانانه بازی کردیددفاع کردیدوتیمهای بزرگ رابه زانودراوردیدافرین به همه شماخصوصا سردارعزیز
آخرین اخبار