کارشناس فوتبال کشورمان گفت:حق تیم ملی صعود به دور دوم بود و ایران نشان داد نماینده خوبی از ایران و آسیا است.

حشمت مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه گفت: به طور کلی بهترین نتیجه‌ای که در تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی رقم خورد را در این دور از مسابقات نظاره‌گر بودیم و البته از قبل پیش‌بینی می‌شد که در مقابل قوی‌ترین تیم‌های اروپایی شانسی برای برد نداشته باشیم اما در تیم ملی ایران می‌توانست به دور دوم رقابت‌ها صعود کند که در نهایت این امر صورت نگرفت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

او ادامه داد: بچه‌ها عملکرد فوق‌العاده خوبی را مقابل پرتغال و اسپانیا داشتند و کی‌روش به خوبی می‌دانست که مقابل این تیم‌ها چگونه بازی کند.هیچ فردی بهتر از خود کی‌روش پرتغال و فوتبالش را نمی‌شناخت چرا که وی سال‌ها با این تیم کار کرده است.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

 

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: در همان ابتدای بازی مقابل پرتغال بهترین حالت این بود که حالت دفاعی نداشتیم و حتی شانس زدن گل را هم پیدا کردیم و خیلی خوب بازی کردیم و حق تیم ملی صعود به دور دوم بود و ایران نشان داد نماینده خوبی از ایران و آسیاست.

بیشتر بخوانید:

مهاجرانی افزود: بچه‌ها مرد و مردانه دفاع کردند و باعث افتخار خودشان و همه ایرانی‌ها شدند موفقیت بدست آمده را به فدراسیون فوتبال، کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

اظهارات مهاجرانی پس از دیدار ایران مقابل پرتغال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار