رئیس فدراسیون فوتبال گفت:ما قبل از دیدار با تیم ترکیه با کی روش برای ادامه همکاری به تفاهم رسیدیم و او در جام ملت های آسیا سرمربی تیم ملی است.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در رابطه با بازگشت غرور آفرین ملی پوشان کشورمان پس از درخشش در بازی های جام جهانی 2018 روسیه به کشورمان بیان کرد: به شخصه خیلی خوشحالم که با وجودی که ساعت 4 صبح است اما نزدیک به چند هزار نفر برای استقبال از تیم ملی به فرودگاه آمده اند و تعدادی برای استقبال به فرودگاه مهرآباد و کمپ تیم ملی رفتند که این موضوع مسئولیت فدراسیون فوتبال را بیشتر می کند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: از طرف دیگر باید کارهای ناتمام خودمان را به همراه سرمربی و همچنین بازیکنان توانمندی که در اختیار داریم در جام ملت های آسیا سال 2019 تمام کنیم و اگر بتوانیم پس از  چهل سال به مقام نخست این رقابت ها برسیم افتخارات فوتبالی ما در سال جاری کامل می شود و پاسخ محبت مردم را در جام ملت های آسیا بدهیم.

سرمربی تیم ما در جام ملت های آسیا شخص کی روش خواهد بود

تاج درباره تمدید قرارداد با کی روش هم گفت: ما قبل از سفر به ترکیه و جام جهانی با کی روش برای ادامه همکاری از نظر عددی و زمان به تفاهم رسیدیم و در این کشور این موضوع را تمام کردیم و اکنون باید مفاد قرارداد منتشر کنیم. قطعا سرمربی تیم ما در جام ملت های آسیا شخص کی روش خواهد بود. فدراسیون فوتبال راه درستی را انتخاب کرده و به حاشیه دامن نزد و به دنبال پاسخگویی به این حاشیه ها نبود. اولویت ما این بود که تیم ملی در تمام بخش ها به موفقیت برسد و مردم این موضوع را دیدند.خیلی از مسائل را به خاطر آرامش تیم ملی تحمل کردیم و امروز هم نتیجه این موضوع را می بینیم.

بازی با برزیل هنوز قطعی نشده است

او در مورد دیدار تدارکاتی با تیم های بزرگ گفت: ما آنچه را که خواسته سرمربی است برگزار می کنیم و بازی با برزیل هنوز قطعی نشده اما مراحل خیلی خوبی را طی کرده است.کمپ تمرینی تیم ملی یکی از بهترین کمپ های دنیا بوده و شرایط برای تیم ملی مهیا است. باشگاه ها هم باید همکاری لازم را داشته باشند تا در جام ملت ها موفق باشیم.

کلکسیون فدراسیون با قهرمانی در آسیا کامل می شود

تاج عنوان کرد: امسال سال فوتبال است و در انتهای امسال جام ملت های آسیا را در پیش داریم که اگر در این رقابت ها قهرمان شویم کلکسیون فدراسیون تکمیل می شود. امسال در جام جهانی جوانان، فوتبالیست های ما خوش درخشیدند و توانستند تا مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها صعود کنند. فوتسال و فوتبال ساحلی در جایگاه سوم جهان ایستادند. همچنین فوتسال بانوان بر سکوی نخست آسیا جای گرفت. فدراسیون فوتبال کشورمان هم به عنوان برترین فدراسیون پنج ستاره آسیا برگزیده شد و تمام این افتخارات باید با قهرمانی ما در جام ملت های آسیا تکمیل شود.

بازی های جاکارتا پله ای برای رسیدن به المپیک توکیو است

او تصریح کرد: تمام کار و تلاش ما در دو قسمت خلاصه می شود یکی در بازی های آسیایی جاکارتا که پله ای برای رسیدن به المپیک 2020 توکیو است و دیگری جام ملت های آسیا است که با آمادگی کی روش و تیم ملی می توانیم به فتح جام ملت ها امیدوار باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اختلاف برانکو و کی روش هم گفت: من واقعا احساسم این است که همه باید به تیم ملی کمک کنند چرا که اولویت کشور باید تیم ملی در جام ملت های آسیا باشد. متاسفانه برخی ها در جام جهانی پیش رو برای تیم ما حاشیه ساز شدند.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

واکنش برانکو به اظهارات کی روش

ملی پوشان کشورمان به ایران بازگشتند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار