دروازه بان تیم ملی کشورمان گفت: از این پس تیم‌های مطرح اروپایی در دوره‌های بعدی جام جهانی آرزو می‌کنند در گروه ایران قرار نگیرند.

بیرانوندتیم‌های اروپایی در جام جهانی بعد آرزو می‌کنند با ایران هم‌گروه نشوند/فقط من برای مملکتم جنگیدمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان پس از بازگشت تیم‌ملی به ایران اظهار کرد:واقعا شرمنده مردم شدیم چرا که دوست داشتیم صعود کنیم، اما نشد. گروهمان بسیار سخت بود و همین که رفتیم و جنگیدیم نشان دادیم که از این پس تیم‌های مطرح اروپایی مثل قهرمانان اروپا در دوره‌های بعدی آرزو می‌کنند در گروه ایران قرار نگیرند. امیدوارم حداقل در جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم تا از این طریق بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

بیرانوند در خصوص شرایط خودش در جام جهانی گفت: تمرینات زیادی انجام داده بودم و خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داشتم. از اولین بازی مان مقابل مراکش تا بازی پایانی برابر پرتغال سعی کردم شرایط خودم را حفظ کنم. قبلاً هم گفته بودم که می‌خواهم در جام جهانی بدرخشم و در رسانه‌های ایران صحبت کردم، اما صحبت‌های من برای مردم به شکل طنز شده بود. اما خدا را شکر می‌کنم که با صحبت‌های من، مردم روحیه گرفتند. پرتغال و یاران رونالدو شب سختی را مقابل ایران سپری کردند.

دروازه بان تیم ملی کشورمان در خصوص اینکه پنالتی رونالدو را مهار کرد، گفت: خیلی حس خوبی دارم. دوست داشتم که تیممان به مرحله بعدی برود و آن زمان می‌توانستم یک هفته لذت ببرم. دوست نداشتم تیمم گل بخورد و فقط من برای مملکتم جنگیدم و اصلاً برای شخص خودم تلاش نکردم و این اتفاقی که هم افتاد را به مردم کشورمان تقدیم می‌کنم.

او در خصوص واکنشش بعد از صحنه پنالتی گفت: زمانی که توپ را گرفتم اصلاً نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و فکر می‌کنم در آن صحنه خواب بودم که بعد از چند ثانیه یکی از بازیکنان آمد و من را از خواب بیدار کرد.

بیشتر بخوانید:

برنامه و ساعت دیدار‌های روز دوازدهم جام جهانی ۲۰۱۸

نتایج یازدهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار