فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: فردی که با تیر اندازی در یکی از محلات شهر کرمانشاه برای مردم ایجاد رعب و وحشت کرده بود، توسط پلیس دستگیر گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در شهر کرمانشاه، بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند که با حضور ماموران در محل، شخصی به ماموران مراجعه و عنوان کرد که منزل پسرعمویش مورد تیراندازی قرار گرفته است.

وی گفت: این فرد در توضیحات بیشتر بیان کرد که پسرعمویش با یکی از همسایگان دچار اختلاف شده که این همسایه با فراخواندن بستگانش با یک دستگاه پژو ۴۰۵ به محل آمده و با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده اند.

براری افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد در این تیراندازی ۳ عضو خانواده به علت اصابت گلوله مصدوم و به بیمارستان منتقل شده اند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عوامل تیراندازی در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت که نهایتا با کارهای اطلاعاتی و شگردهای پلیسی محل اختفای یک نفر از عوامل تیراندازی شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده است، گفت: تلاش جهت دستگیری دیگر عوامل تیراندازی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دستگیری فردی که باتیراندازی رعب ایجاد کرده بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.