کشف بیش از 11 کیلو گرم مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: بیش از 11 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط ماموران انتظامی شهرستان در چندین عملیات جداگانه کشف شد.

حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: در ماموریت اول، ماموران پاسگاه چالابه به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی به همراه همسر و برادر همسرش قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر در پوشش انتقال اسباب و اثاثیه منزل بوسیله یک دستگاه کامیون به شهرستان شهریار در استان تهران را دارد، توقیف کامیون و دستگیری متهمین در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی گفت: ماموران با استقرار در پلیس راه بیستون پس از مشاهده و توقیف کامیون نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند که مقدار 7 کیلو و 314 گرم موادمخدر از نوع تریاک و شیره تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.
براری افزود: متهمین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.
وی افزود : ماموران کلانتری ترمینال نیز در عملیاتی دیگر و به دنبال کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی در امر توزیع مواد مخدر فعالیت دارد دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.
براری گفت : ماموران با تعقیب و مراقبت توانستند محل اختفای وی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر در مخفیگاهش دستگیر کنند.
وی گفت: در بازرسی از منزل متهم مقدار یک کیلو و 132 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم نیز تحویل مرجع قضائی شد.
براری افزود : در عملیاتی دیگر ماموران یگان فوریت نیز در حین گشت زنی در یکی از شهرک های کرمانشاه به یک دستگاه خودرو پراید که با رویت ماموران اقدام به فرار کرد مشکوک و نهایتا پس از مدتی تعقیب و گریز توانستند این خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار یک کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین را کشف و راننده خودرو نیز دستگیر کردند.
وی افزود : ماموران یکی از کلانتری های سطح شهر به دنبال خبری مبنی بر اینکه راکب یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در امر توزیع مواد مخدر فعالیت دارد دستگیری وی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: در نهایت ماموران موفق به کشف یک کیلو و 580گرم موادمخدر از نوع تریاک و شیره تریاک شدند اما راکب موتورسیکلت با استفاده از تاریکی شب موفق به فرار از دست ماموران شد که دستگیری وی در دستور کار قرار دارد .
فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان همچنین از کشف 342گرم موادمخدر از نوع هروئین در یکی دیگر از نقاط شهر شدند و در این راستا نیز یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دستگیری متهمان موادمخدر در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.