روزهای گرم تابستان فرصت خوبی برای علاقمندان به بازی‌های مختلف است؛ فرصتی برای تجربه کردن بازی‌های جدید و لذت بردن از سناریوهای آنها.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزهای گرم تابستان فرصت خوبی برای علاقمندان به بازی‌های مختلف است، فرصتی برای تجربه کردن بازی های جدید و لذت بردن از سناریوهای آن هاست و اگر این بازی ها با آگاهی انتخاب شوند قطعا لذت بردن از آن ها نیز دو چندان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد در انتخاب این بازی شما را یاری نموده و در همین راستا به بررسی بازی های مختلف می پردازد و امروز نیز به سراغ معرفی بازی 4 Gears Of war رفته است، پس پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

معرفی بازی 4 Gears Of war

بازی 4 Gears Of war

سری بازی گیرز آف وار از ابتدا دارای محبوبیت خاصی بود، گیم پلی خوب ، داستان خوب و مبارزات خونینش بسیاری را عاشق خود کرده است.

سری این بازی خیلی از المان‌ها و استاندارد‌های صنعت گیم را متحول کرد. این سری توانست با گرافیک خارق‌العاده خود در سال ۲۰۰۶، نگاه خیل عظیمی از مردم را به سمت خود جلب کند و در زمان خود، گرافیک بصری و فنی فوق‌العاده‌ای را روی کنسول به جای بگذارد.

نه تنها از نظر گرافیکی، بلکه گیم‌پلی بازی هم استاندارد‌های زیادی برای سبک بازی‌های تیراندازی سوم شخص معین کرد.


دانلود کنید:  Shoot Goal - World Cup Soccer 2.1.1 بازی جام جهانی فوتبال 


تا قبل از آن، بحث کاورگیری در بازی‌های مختلف اصلا جایگاه مشخصی نداشت و Gears of War توانست با سیستم کاورگیری و تیراندازی عالی خود، از همان ابتدای کار به همه بگوید که یکی از بهترین آثار سوم شخص تیراندازی است.

پس از پایان سه‌گانه و عرضه نسخه Judgment، تا همین امسال، جای خالی یک بازی تیراندازی سوم شخص ناب و منحصر به فرد احساس می‌شد و تا آن زمان هم خبری از خریداری شدن نام Gears of War به دست مایکروسافت نبود.

معرفی بازی 4 Gears Of war

اما خب خوشبختانه در یک خبر غیر منتظره، Gears of War برای همیشه به خانواده ایکس‌باکس پیوست و ادامه ساخت آن تایید شد.

اما چیزی که در این بین خیلی از ما طرفداران این مجموعه را نگران می‌کرد، ساخت قسمت چهارم این بازی به دست یک استودیو کاملا تازه‌کار بود.


دانلود کنید: Soccer Stars 3.9.1 ؛ بازی ستاره های فوتبال 


سراغ گیم پلی بازی برویم که مانند نسخه‌های پیشین خود جذاب است و معلوم است حرفی برای گفتن دارد.

گرافیک خوب بازی با گیم پلی عالی بازی ترکیب شده و تجربه‌ای شیرین را ارائه می‌دهد، اما حیف که ماموریت‌ها در ابتدا حوصله سر بر می‌شود و می‌توان گفت: یک سوم از مراحل بخش داستانی Gears of War ۴ حوصله سربر و خسته کننده هستند.

معرفی بازی 4 Gears Of war

تصور اینکه در عنوانی از سری Gears of War به‌جای تکه تکه کردن بدن لوکاست‌ها، به جان ربات‌ها افتاده‌ایم سخت است و اصلا دل‌نشین نیست از طرفی این ربات‌ها چیز جدیدی برای ارائه ندارند.

در ابتدا Gears of War ۴ با عجله سعی می‌کند مارا با شخصیت‌های جدید خود آشنا و تهدید جدید را به ما معرفی کند. پس از اینکه از این بخش می‌گذریم و با دشمن جدیدمان یعنی Swarm‌ها آشنا می‌شویم آنگاه است که بازی به کمال خود می‌رسد.

Swarm‌ها شباهت بسیار زیادی به لوکاست‌ها دارند. متاسفانه بازی درمورد چگونگی خلق این موجودات جدید توضیح کاملی ارائه نمی‌کند.


دانلود کنید: Temple Run 2 v1.43.1 – بازی پرطرفدار فرار از معبد 


Swarm‌ها به چندین موجود دیگر تقسیم می‌شوند، در ابتدا شما با Juvie‌ها آشنا می‌شوید، موجوداتی که به‌صورت گروهی به شما حمله می‌کنند.

آن‌ها به راحتی با یک تیر از پا در می‌آیند، اما تعداد بالایی از آن‌ها حقیقتا کار را برای شما سخت می‌کنند خصوصا آنکه با دشمنان دیگری همراه باشند.

Drone‌ها نیز جهش یافته Juvie‌ها هستند، آن‌ها شباهت بسیاری به Drone‌های لوکاست‌ها دارند و دلیل نام گذاری آن‌ها نیز همین است.

آن‌ها معمولا به سمت شما یورش می‌برند و سعی می‌کنند با حملات غافلگیرانه بازی را بیش از پیش هیجان انگیز کنند.

دشمنان موجود در Gears of War ۴ به همین تعداد محدود نمی‌شوند و تنوع آن‌ها حقیقتا ستودنی است. هوش مصنوعی دشمنان بسیار خوب کار شده و تجربه بازی در سطح Insane حقیقتا دلیل نام گذاری‌اش را به شما نشان می‌دهد.

از طرفی شاهد تنوع بالای اسلحه‌های موجود در بازی هستیم. در کنار وجود داشتن اسلحه‌های قدیمی، اسلحه‌هایی، چون Dropshot و Ember لذت خاصی در استفاده دارند.‌

می‌توانید بازی را مانند نسخه‌های قبل به صورت دونفره به صورت آفلاین تجربه کنید و همراه با دوستان خود دشمنان را تکه و پاره کنید!

معرفی بازی 4 Gears Of war

بخش آنلاین به خوبی کار شده و ما شاهد حالت‌های متفاوتی هستیم.

از طرفی، بخش صداگذاری اسلحه‌ها همچنان آن حس و حال گذشته خود را دارد؛ محکم، بی‌توقف و گوش نواز! صداپیشه‌ها نیز کار خود را به خوبی انجام داده‌اند، اما از نظر من، رامین جوادی، آهنگ ساز مشهوری که کار‌های او را با آهنگ‌های سریالی مانند Game of Thrones به خوبی می‌شناسیم، کار خود را به خوبی برای Gears of War انجام نداده است.


بیشتر بدانید: معرفی بازی God of war +تصاویر 


یا بهتر است بگوییم که رامین جوادی انتخاب مناسبی برای Gears of War نبود.

آن ترک جاودانه سه‌گانه قبل را به خاطر دارید؟ هیچ اثری از آن نیست و در آهنگ‌های جدید نه خبری از نوت‌هایی است که بوی جاودانه شدن بدهند و نه حتی حس و حالی نزدیک به یک بازی تیراندازی سوم شخص، آن هم بازی Gears of War دارند.

البته نمی‌گویم که ترک‌ها بد کار شده‌اند و حتی قابل شنیدن هم نیستند، نه، اما نه به درد سری Gears of War می‌خورند و نه به یادماندنی هستند،‌ای کاش استیو جالبونسکی، آهنگ‌ساز سه‌گانه قبل، کار ساخت آهنگ‌های این شماره را نیز بر عهده داشت.

در کل این بازی از بهترین بازی‌های xbox one است که جذابیت خاصی دارد. پیشنهاد می‌شود با شروع تابستان این بازی را خریداری کنید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.