معرفی بازی؛

شگفت انگیزترین بازی ها در ژانر اکشن

معرفی بازی های شگفت انگیزی که شما را به چالش در ارتباط با مهارت هایتان دعوت می کنند.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی ها یکی از جدایی ناپذیرترین بخش در حوزه تکنولوژی می بوده که یکی از سرگرمی های ثابت برای تمامی سنین می باشد.
ما در این خبر به جنبه های منفی بازی ها نپرداخنه و صرفا بازی هایی را معرفی می کنیم که در نزد کاربران محبوبیت بسیاری کسب کرده اند.

 Star Wars Battlefront:
در سال 2013 ، کمپانی الکترونیک آرتز با خرید حقوق ساخت بازی‌هایی بر اساس دنیای جنگ ستارگان شروع به ساخت این بازی نمود البته این بازی 2 سال بعد در سال 2015 رونمایی شد.
به محض ورود به صفحه اصلی بازی، بی‌درنگ در می‌یابید که با یک بازی تماما استار وارزی طرف هستید. در همان ابتدا و پس از اینکه وارد بازی شدید، به دو بخش اصلی‌ دسترسی دارید. این دو بخش که خود هر کدام به چندین بخش دیگر تقسیم می‌شوند، هسته اصلی‌ بازی را تشکیل می‌دهند. بخش چند نفره که با ۹ حالت هیجان انگیز شما را وارد دنیای آنلاین بازی می‌کند و بخش مأموریت‌ها که همان بخش تک‌نفره و آفلاین بازی محسوب می‌شود.
گیم‌پلی بازی از همان اول به سرعت شما را درگیر خود می‌کند. در بازی شما توانایی این را دارید که در هر زمان و با فشردن جهت پائین بر روی D-Pad, بین زاویه دید اول شخص و سوم شخص سوئیچ کنید. زاویه دید اول شخص در هنگامی که پیاده هستید باعث می‌شود که شما تسلط بیشتری بر روی اسلحه خود داشته باشید و بتوانید تیرهای دقیق‌تری را شلیک کنید اما هنگامی که سوار سفینه یا اسپید بایک هستید، شدیدا توصیه می‌کنم که از زاویه دید سوم شخص استفاده کنید زیرا به دلیل محدود بودن زاویه دید و احاطه نداشتن بر محیط، شانس اینکه سقوط کنید یا توسط حریف کشته شوید، بسیار زیاد است.

شگفت انگیزترین بازی ها در ژانر اکشن



black ops 3:
استودیو Teryarch همواره تلاش کرده است تا عناوین نو آورانه ای را در سری COD منتشر نماید. سازندگان در نسخه اول سری Black Ops داستانی فوق العاده و شخصیت های به یاد ماندنی را خلق کردند. Black Ops 2 تمرکز زیادی بر روی بخش چند نفره این بازی داشتند.
در جهان Black Ops 3 نیز به مانند عناوین قبلی استودیو است و اگر آنها را تجربه کرده باشید احساس خواهید کرد که در یک فضای آشنا قرار گرفته اید. در شرایطی که برخی از طرفداران بی صبرانه منتظر عرضه شدن World At War 2 بودند و شایعاتی نیز در این باره منتشر شد ظاهرا اکتیویژن و Teryarch علاقه ای به گذشته ندارند و باز هم بازیکنان را در یک دنیای مدرن قرار داده اند.

شگفت انگیزترین بازی ها در ژانر اکشن

Halo 5 (Guardians):
halo یکی از برترین آثاری است که در ژانر بازی های فضایی در دنیای گیم شناخته شده و همیشه جزء مدعی‌ها به شمار رفته است. سری بازی‌های Halo هر بار با گیم پلی فوق العاده و منحصر به فرد و روایت یک داستان عظیم سرگرمی هواداران خود را فراهم کرده است ، سال‌ها از عرضه اولین نسخه ان یعنی Halo: combat Evolved می‌گذرد و به هشتمین نسل از کنسول‌های بازی رسیده‌ایم. در این مقطع استودیو 343 اینداستریز، برای پیاده سازی اهداف خود تجربه بیشتری نسبت به قبل دارند و نتیجه کار آن‌ها به شکل کاملا محسوسی در Halo 5: Guardians قابل مشاهده است.
اما وقتی صحبت از گیم‌پلی بازی Halo 5: Guardians باشد، طرفداران این سری باید سرهای خود را بالا بگیرند و به آن افتخار کنند. در صنعتی که از نظر فروش Call of Duty یا Battlefield حرف اول را می‌زنند، این Halo است که حرف اول و آخر را در گیم‌پلی می‌زند و ناب‌تری لحظات را از طریق آن به بازیکن منتقل می‌کند.

شگفت انگیزترین بازی ها در ژانر اکشن

 counter strike:
بازی کانتر یکی از محبوب ترین بازی های کامپیوتری تحت شبکه است. در این بازی تعدادی از بازیکنان در گروه تروریست و تعدادی هم در گروه پلیس قرار میگیرند. تروریست ها قصد بمب گذاری دارند و پلیس ها باید مانع این کار شوند.

بازی کانتر را علاوه بر شبکه Lan (مثل گیم نت ها) میتوان به صورت اینترنتی هم بازی کرد. در حال حاضر بیش از 15 هزار سرور اینترنتی برای نسخه های مختلف بازی کانتر وجود دارد. اما بیشتر آنها امکان اتصال را به بازیکنانی که از نسخه های قفل شکسته استفاده میکنند نمیدهند.

شگفت انگیزترین بازی ها در ژانر اکشن



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۵
good
آخرین اخبار