معرفی بازی Assassins Creed:Origins

تجربه بازی‌های مختلف و پرهیجان جزو عادات بسیاری از گیمرهاست به‌خصوص اگر تجربه‌ای متفاوت و خاص را برای آنها رقم بزند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تجربه بازی های مختلف و پرهیجان جزو عادات بسیاری از گیمرهاست به‌خصوص اگر تجربه ای متفاوت و خاص را برای آن ها رقم بزند و نهایت لذت از یک بازی خوب را ببرند.

باشگاه خبرنگاران جوان در این روزهای گرم تابستان قصد دارد تا بازی های مختلف را برای سرگرمی شما معرفی نماید و امروز به سراغ معرفی بازی Assassins Creed:Origins رفته است، پس پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

معرفی بازی Assassins Creed:Origins

بازی Assassins Creed:Origins

این بار یوبیسافت باز با سری محبوب اساسین کرید بازگشته و تجربه‌ای متفاوت را ارئه می‌کند.

این شرکت از جلو رفتن در زمان خودداری کرده و داستان بازی را به عصر مصر باستان برده و با اضافه کردن ویژگی‌های جدید تجربه متفاوت نسبت به نسخه‌های پیشین این سری خلق کرده است. وجود نقش آفرینی در بازی عوض شدن نحوه مبارزات و صد البته دنیایی بزرگ و متفاوت را به گیمر‌ها هدیه کرده است.


دانلود کنید: Angry Birds 7.9.2 – بازی پرندگان خشمگین 


ابتدا سراغ گرافیک و بحث فنی بازی می‌رویم؛ این بازی از باگ‌های همیشگی بازی‌های یوبیسافت مستثنی نیست، اما گرافیک فنی و هنری خوبی را شامل می‌شود. صحرا‌ها و شهر‌ها خوب طراحی شده است و خیلی با بازی‌هایی مانند Syndicate که لندن ویکتوریایی را به تصویر می‌کشید بسیار متفاوت است.

داستان بازی Assassin's Creed: Origins را می‌توان ترکیبی از احساسات، نفرت، خیانت و عشق به خانواده دانست.


بیشتر بدانید: معرفی بازی Metal Gear Survive 


در این بازی باید در نقش بایک (Bayek) از منطقه سیوا (Siwa)، به سفری در مصر باستان بروید؛ جایی که گروهی به نام Order of the Ancients، غوغایی از خون را به راه انداخته است و حال بایک باید به‌عنوان یک مِجای (Medjay) یا همان محافظ فرعون و در جریان بازی محافظ مردم، با آن‌ها مقابله کند.

بازی داستانی پیوسته دارد؛ به‌ویژه در زمینه شخصیت‌پردازی مانند شماره‌های دیگر Assassin's Creed، یوبیسافت توانسته ارتباط لازم میان بازیکن با شخصیت‌های درون بازی را حفظ کند.

در جریان بازی، از اعضای Order of the Ancients گرفته تا مردم شهر و به قولی ان‌پی‌سی‌ها، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و شما باید به‌عنوان شخصی که خود را محافظ مردم نیز می‌دانید، راه‌حلی را برای مسائل‌شان پیدا کنید.

معرفی بازی Assassins Creed:Origins

 داستان بازی Assassins Creed:Origins

بازی Assassin's Creed: Origins به‌ویژه در میان‌پرده‌ها موفقیت یوبی‌سافت را در ارائه‌ی داستانی قوی ادامه می‌دهد.

با ورود به هر یک از اهداف اصلی بازی که در چهار Act روایت می‌شود، می‌توانید میان‌پرده‌ای با انیمیشن‌هایی زیبا، موسیقی‌ای مثال زدنی و روایتی جذاب را بشنوید و با شخصیت‌ها در غم و اندوه یا کینه و نفر‌ت‌شان شریک شوید.


دانلود کنید: Battle of Warships 1.65.3 ؛ بازی نبرد کشتی‌های جنگی اندروید 


داستان Origins با سفر در زمان سعی دارد تا تازگی خود را حفظ کند و بازیکن را با چالش‌های ذهنی پدری غمگین همراه کند.

در جریان بازی از کلئوپاترا گرفته تا ژولیوس سزار و بطلمیوس را ملاقات می‌کنید و داستان هر کدام از این شخصیت‌های تاریخی را دنبال می‌کنید.

یوبی‌سافت پیش از انتشار Assassin's Creed: Origins مانور زیادی روی مکانیزم مبارزه جدید بازی داده بود و با انتشار ویدیو‌های گیم‌پلی، به کرات از فواید سیستم مبارزه جدید بازی سخن گفته بود. Assassin's Creed: Origins مانند سیندیکیت دارای درخت مهارت برای شخصیت بایک است؛ با این تفاوت که این‌بار شاهد پیوستگی میان مهارت‌ها هستیم و شما می‌توانید در سه بخش Warrior، Hunter و Seer به ارتقاء مهارت‌های بایک بپردازید.

معرفی بازی Assassins Creed:Origins

هرچند این موضوع در تبلیغات یوبی‌سافت برجسته شده بود، اما باید گفت که ما در شماره‌های قبلی نیز به شیوه‌های مختلف شاهد قابلیت ارتقاء توانایی‌های شخصیت‌ها بودیم و نمی‌توانیم سیستم جدید را یک نوآوری در Origins قلمداد کنیم.

ماموریت‌های بازی در مجموع از چند بخش ساده تشکیل می‌شوند و شباهت زیادی را میان ماموریت‌های فرعی و اصلی شاهد هستیم.


دانلود کنید: Call Recorder - ACR Premium 28.0 ؛ برنامه ضبط تماس تلفنی 


با انتخاب ماموریت مورد نظر، باید به سمت محل مشخص‌شده حرکت کنید تا با انتخاب Senu، محل حضور هدف مشخص شود.

معرفی بازی Assassins Creed:Origins

سپس بایستی به محل بروید و با جستجوی محیط سرنخ‌ها را، مشابه با حالت Murder Mysteries بازی Syndicate، پیدا کنید، به بررسی محل بپردازید و مکان دقیق هدف را پیدا کنید.

این الگوریتم ساده در ماموریت‌ها به‌ویژه از میانه بازی و انتهای Act II خودنمایی می‌کند و باعث تکراری شدن مراحل می‌شود.

این بازی بیشتر برای طرفداران این سری و بعضی بازی‌های نقش آفرینی پیشنهاد می‌شود، ولی برای بعضی‌ها خسته کننده می‌شود.

با شروع شدن تابستان پیشنهاد می‌شود تا اگر طرفدار این سری هستید این بازی را تجربه کنید.

این بازی برای ps۴/xbox one/pc موجود است.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد صالح
۱۳:۱۴ ۱۴ تير ۱۳۹۷
سلام.میگم من یه سوال داشتم میخواستم بدونم قضیه چجوریه که شما اینجا یه بازی رو معرفی میکنین بعد وقتی میریم دانلود کنیم نوشته لینک ها به دستور کارگروه حذف شدند.میخواستم ببینم اگه بازی غیر مجازه چرا معرفی میکنین و اگه مجازه چرا باید از تو بعضی سایت پاک بشه.چرا حرفای خودتونو نقض میکنین.میخواستم ببینم قضیه چجوریه؟میشه جواب بدین؟
آخرین اخبار