سایت فاکس اسپورتس آسیا ضمن تمجید از عملکرد تیم ملی کشورمان برابر پرتغال نوشت ایران با وجود حذف از جام جهانی 2018 می تواند نمایش عالی خود در روسیه را جشن بگیرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه توانست با نتیجه 1-1 پرتغال ،قهرمان اروپا، را متوقف کند.

سایت فاکس اسپورتس آسیا نوشت: ایران در تساوی 1-1 روز دوشنبه برابر پرتغال نمایش هیجان انگیزی ارائه داد اما تلاش آنها بیهوده بود زیرا از جام جهانی 2018 حذف شدند. با این حال ،ایران می تواند نمایش برجسته خود در روسیه 2018 را جشن بگیرد

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

ایران در حالی قدم به این بازی گروه B گذاشته بود که می دانست برای رسیدن به جمع 16 تیم برتر مسابقات جام جهانی 2018 به پیروزی نیاز دارد، ایرانی ها ابتدا با شوت کوارشما عقب افتادند.

با این حال، در وقت های تلف شده، کریم انصاری فرد از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند و تیم ملی حتی در پایان بازی یک فرصت طلایی را برای کسب سه امتیاز به دست آورد.

در نهایت، پرتغال به همراه صدرنشین گروه B یعنی اسپانیا صعود کرد، اما هیچ کس  اعتبار و ارزش  ایران را به خاطر نمایش های شکست ناپذیرش در گروهی که تصور می شد نتیجه اش از قبل مشخص است، زیر سئوال نمی برد.

 

با توجه به شرایط بازی، شاید قابل فهم بود که ایرانیان شروع عصبی و پر اضطرابی داشتند، به طوری که علیرضا بیرانوند،یکی دو بار توپ های معمولی را نتونست بگیرد و دفاع خود را تحت فشار غیر ضروری قرار داد.
در ادامه این گزارش به نحوه به ثمر رسیدن گل پرتغال توسط کوارشما اشاره شده و آمده است 6 دقیقه پس از این گل پرتغال فرصت داشت با پنالتی که با کمک سیستم VAR به دست آمد نتیجه را دو برابر کند. رونالدو با چهار گل وارد این مسابقه شده بود می توانست گل پنجمش را بزند، اما بیرانوند به زیبایی مسیر توپ را تشخیص داد و آن را مهار کرد.

هر چه بازی به دقایق پایانی نزدیک می شد ، تلاش ایران برای بازگشت به رقابت تشدید می شد.
پاس عالی سردار در دقیقه 72 به سامان قدوس رسید اما شوت این بازیکن از کنار دروازه راهی اوت شد.
سپس، درام واقعی در دقیقه 90 از راه رسید.ضربه سر سردار به دست سدریک خورد و داور یک بار دیگر پس از مشاوره با VAR به نقطه پنالتی اشاره کرد.

از جایی که رونالدو ناکام بود ، انصاری فرد خورد، موفق شد توپ را به گوشه بالای دروازه بزند و گل مساوی را به ثمر برساند و به تیمش امید بدهد.
یک دقیقه بعد، فرصت آخر ایران از راه رسید .ضربه سر سردار به قدوس رسید و ضربه این بازیکن به مهدی طارمی رسید.

اما، در حالی که روی پاتریسیو از دروازه خارج شده بود تا با او مقابله کند، و یک مدافع نزدیک او بود و زاویه تنگ شده بود طارمی فق توانست توپ را به تور کنار دروازه بزند.
لحظاتی بعد، سوت پایان بازی زده شد و اگرچه ممکن است این پرتغال باشد که صعود به دور حذفی جشن می گیرد، وقتی که گرد و غبار فرو بنشیند ، ایران می تواند نمایش برجسته خود در روسیه 2018 را جشن بگیرد.

 

بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/
ایران می تواند نمایش برجسته خود در روسیه 2018 را جشن بگیرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار