سایت بلیچر ریپورت در گزارشی با اشاره به عملکرد خوب تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ نوشت، آینده روشنی در انتظار ایران است.

بلیچر ریپورت: آینده درخشانی در انتظار ایران است/ کی روش با سربلندی ایران را ترک می کندبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه توانست با نتیجه 1-1 پرتغال ،قهرمان اروپا، را متوقف کند.اما با اختلاف یک امتیاز نسبت به این تیم در جایگاه سوم گروه خود ایستاد و از صعود به دور حذفی باز ماند.
سایت بلیچر ریپورت با انتشار گزارشی به تمجید از عملکرد شاگردان کارلوس کی روش پرداخت و آینده روشنی را پیش روی آنها دید.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.


در این گزارش آمده است:
ایران برای آینده ای  روشن پس از نمایش جام جهانی آماده است

هفت سال پس از پذیرفتن هدایت تیم ملی ایران و در برابر پرتغال، اولین تیم بزرگسالی که کارلوس  کی روش در آن را مربیگری کرده بود، دوران مربیگری او  در تیم ملی به پایان رسید.

مقابل دوست دیرینه خود فرناندو سانتوس، تساوی 1-1 با کشور خود و قهرمان اروپا ،ادای احترامی بود به تیم قابل تحسین ایران.
آنها امسال در مقایسه با حذف در سال های قبل شور و حرارت بیشتری از خود نشان دادند.

رابرت مارواو، مجری تلویزیون،از این که این استعدادهای تاکتیکی در اولین مانع جام جهانی را ترک خواهند کرد، بسیار ناراحتی کرد.

کی روش در ماه مه تایید کرد که جام جهانی 2018 آخرین حضور او روی نیمکت ایران است و حالا او می تواند با وجود حذف در مرحله اول با سری بالا ایران را ترک کند.

تيم ملی در آينده دلتنگ تاكتيك ها و دانش او درباره مسابقات مهم خواهد بود. همانطور که ژان هاگن، کارشناس پرتغال می گوید:

کارلوس کی روش واقعا تکلیف خود را انجام داده است. با مهار ویلیام کاروالیو، بهترین توپ پخش کن پرتغال را خنثی می کند و واقعا به ساختار آنها و انتقال از دفاع به حمله ضربه می زند.

در نهایت ایران جام جهانی را با یک امتیاز پایین تر از اسپانیا به پایان رساند.

بازیکنانی مانند آزمون (23 ساله)، علیرضا جهانبخش (24 ساله)، سعید عزت اللهی (21 ساله) و مهدی طارمی (25 ساله) هر کدام در بازی های گذشته و همچنین مسابقات درخشیدند. آنها ثابت کردند که در این مرحله جایگاهی دارند.

علاوه بر این، کی روش فقط شهرت خود را افزایش داد و ممکن است روزی به رقابت های جهانی بازگردد:

ایران در مسابقات جوانان راه طولانی باید طی کند: تیم های زیر 20 سال و زیر 19 ساله ساختار سابق خود را از دست داده اند اما برای این تیم بزرگسالان، امیدواری های زیادی وجود دارد.

می توان امیدوار بود که نمایش غرور انگیزآنها در جام جهانی 2018 ،پس از این مسابقات منجر به افزایش علاقه مندی و شور و اشتیاق به این ورزش شود. امید است که دیگران بتوانند در نهایت رکورد آنها را که حذف از مرحله گروهی رقابت های جام جهانی است،بهبود ببخشند.
ایران، باید به خانه برگردد و همچنان برای صعود به دور حذفی جام جهانی ، صبر کنند، هرچند رقابت آنها در اوج پایان یافت.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

ایران، دلتنگ کی روش خواهد شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار