پیروزی و صعود پرتغال به دور حذفی جام جهانی روسیه بسیار لرزان و توام با استرس بود و خاطرات یورو ۲۰۱۶ رابرای بازیکنان این تیم یادآوری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از سایت «گل» تیم ملی پرتغال شب گذشته (4 تیر) توانست با تساوی برابر تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات گروه Bجام جهانی به دور بعدی این رقابت ها صعود کند و به نوعی همانند مسابقات یورو 2016  شروع لرزانی داشته باشد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

سایت گل ادامه داد:بسیاری از هوادران جام جهانی روسیه 2018 شب قبل از این دیدار به جلوی هتل این بازیکن رفته بودند و مانع خواب او شدند و این موضوع سبب شد تا او بازی خوبی را از خود به نمایش نگذارد .

این رسانه انگلیسی ادامه داد:ایران اما علی رغم آن چیزی که پیش بینی شده بود توانست بازی زیبایی را به نمایش بگذارد و دروازه بان این تیم نیز پنالتی از  کریستیانو رونالدو را گرفت و مانع گلزنی این بازیکن شد.همچنین این  فوق ستاره تیم ملی پرتغال به وسیله سیستم VARبه دلیل خطایی که به روی مرتضی پور علی گنجی انجام داده بود دریافت کرد.

در ادامه اما نوشت: تیم ملی فوتبال ایران یک نمایش خیره کننده را در این دیدار رغم زد و پس از به ثمر رساندن گل اول خود در دیدار به وسیله مهدی طارمی موقعیت بسیار عالی را بدست آورد اما این توپ از نزدیکی دروازه راهی اوت شد.این یک فرصت طلایی برای ایران و کالوس کی روش سرمربی این تیم بود.

پرتغال اما توانست یک فرار بسیار زیبا را از دست ایران داشته باشد و در بین 16 تیم دور بعدی حاضر شده و مقابل اروگوئه قرار گیرد،اما این یک شروع لرزان و بسیار استرس آور برای این تیم است و خاطرات یورو 2016  را به نوعی یادآوری می کند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

تحیلیل بازی پرتغال و ایران از نگاه سایت گل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار