مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امروز می‌توانست روز تاریخی ورزش کشورمان باشد و فکر می‌کنم سال‌ها حسرت این روز را می‌خوریم.

انصاری فرد:امروز می‌توانست روز تاریخی ورزش ایران باشدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم انصاری فرد پس از تساوی ایران مقابل پرتغال گفت: خیلی حیف شد، امروز می‌توانست روز تاریخی ورزش کشورمان باشد و حیف شد. فکر می‌کنم سالها حسرت این روز را می‌خوریم. امیدوارم از این اتفاق درس بگیریم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

او افزود: وعضوی از این تیم هستم و افتخار می‌کنم که در کنار این بچه‌ها و کادر فنی که تمام تلاششان را کردند حضور دارم. آنها همه زحمت شان را کشیدند و شما ثمره آن را در زمین دیدید. در جریان بازی پا به پای بهترین تیم‌های دنیا ایستادگی کردیم،آن هم  در روزی که می‌توانستیم برنده شویم و به عنوان صدرنشین صعود کنیم که این اتفاق نیفتاد. همگان این موضوع را دیدند و امیدوارم که مسئولان از الان به فکر تیم ما باشند و این تیم را حفظ کنند تا بتوانیم در جام ملت‌ها دل مردم را شاد کنیم که امروز شرمنده آنها شدیم. مردم منتظر پیروزی و صعود ما بودند که متاسفانه با بد شانسی به این خواسته دست نرسیدیم.

مهاجم تیم ملی گفت: خدا را شکر که توانستم گل بزنم، اما خیلی قشنگ‌تر می شد که ما با این گل صعود می کردیم.

انصاری‌فرد در مورد اینکه ایران برای اولین بار در جام جهانی ۴ امتیاز گرفت، گفت: این تیم همیشه دوست داشته حرف خود را در زمین بزند،ما همواره نشان دادیم کنار هم می‌توانیم مثل یک تیم قوی باشیم، فکر کنم که خیلی مهم است که بتوانیم تیممان را حفظ کنیم چرا که جام ملت‌ها در پیش است و مسلما یکی از شانس های قهرمانی هستیم و می‌توانیم بدرخشیم و باید منتظر بمانیم تا در جام جهانی بعدی ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

انصاری فرد در پایان بیان کرد: می‌خواهم به نکته‌ای اشاره کنم، شاید مردم الان از مهدی طارمی دلخور باشند، اما من افتخار این را دارم که کنار طارمی و بقیه دوستان بازی می‌کنم، یادمان نرود که مهدی طارمی همان کسی است که گل صعود تیم ملی را مقابل ازبکستان برای به ثمر رساند، اگر ما در روسیه هستیم تنها به دلیل گل طارمی بود. باید به او خسته نباشید بگویم، طارمی یکی از بهترین بازیکن‌های تاریخ ایران خواهد شد و الان هم هست. امیدوارم در زندگی ورزشی اش موفق شود باید از این جوان‌ها و امثال طارمی در تیم ملی حمایت کنیم. او تا آخرین لحظه جنگید و می‌خواست برای سربلندی ایران گل بزند، ما مثل همیشه همه کنار هم هستیم. اگر موقعیتی را طارمی از دست داد این شانسی بود که همه ما از دست دادیم و این درست نیست تمام تقصیرات به گردن طارمی بیفتد اگر هرکاری می‌کنیم همه با هم هستیم و اگر هم شکست می خوریم همه با هم شریک هستیم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

سانتوس: ناراحتم که به عنوان صدرنشین صعود نکردیم

حذف ایران در شب افتخار آمیز یوز های سربلند/ فرار رونالدو و یارانش به سوی مرحله حذفی

انتهای پیام/

اظهارات انصاری فرد در مورد بازی ایران و پرتغال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار