مشاور مدیرکل آموزش و پرورش گفت: قبل از رأی شورای نظارت بر لغو مجوز دوره اول متوسطه معین، تمام خانواده به طور کامل مطلع شدند و شرایط ثبت‌نام آنها در مدارس دیگر متناسب با خواسته‌شان فراهم شد.

آخرین جزئیات وضعیت مدرسه منحل شده «معین»به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا راهپیما مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران درباره آخرین وضعیت مدرسه معین تهران که چندی پیش موضوع آزار و اذیت تعدادی از دانش‌آموزان توسط معاون مدرسه رسانه‌ای شد، اظهار کرد: آخرین رأی شورای نظارت، انحلال دوره اول متوسطه بود زیرا هم اولیای مدرسه اصرار داشتند و هم افکار عمومی جریحه‌دار شده بود.

وی با بیان اینکه بود و نبود این جریان را باید مرجع قضایی تعیین کند، گفت: قبل از رأی شورای نظارت بر لغو مجوز دوره اول متوسطه معین، تمام خانواده به طور کامل مطلع شدند و شرایط ثبت‌نام آنها در مدارس دیگر متناسب با خواسته‌شان فراهم شد.

راهپیما درباره امتحانات دانش‌آموزان این مدرسه اظهار کرد: از مشاوران مجرب در قبل از شروع امتحانات استفاده کردیم و کلاس‌های مشاوره گروهی برگزار شد تا تنش برای دانش‌آموزان تا حد امکان کم شود.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از وضعیت معلمان مدرسه تعطیل شده «معین»/ اولیا نگران سرنوشت تحصیلی فرزندانشان نباشند


وی با بیان اینکه شورای نظارت قبل از رأی بر انحلال این مدرسه، رأی دیگری را نیز صادر کرده بود، افزود: در آن رأی آمده بود که مؤسس آموزشگاه، نظارت کافی نکرده و مسئول است همچنین مدیر مدرسه به مدت 2 سال از هر نوع پُست مدیریتی محروم شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

آخرین وضعیت مدرسه معین تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار