فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی در جایی می‌تواند مأموریت خود را به‌ خوبی انجام دهد که در آن‌جا دستگاه قضائی مقتدری وجود داشته باشد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردارمهدی معصوم‌بیگی در حاشیه دیدار با رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد: قضات شریف، خدمتگزار و همه کارکنان پرتلاش دستگاه قضائی نقش اساسی و محوری در تأمین نظم و امنیت و گسترش عدالت در جامعه دارند.

وی با بیان این‌که بنای ما در نیروی انتظامی بر همراهی 100 درصدی با دستگاه قضائی است، افزود: اعتقاد ما بر این است که نیروی انتظامی در جایی می‌تواند مأموریت خود را به‌ خوبی انجام دهد که در آن‌جا دستگاه قضائی مقتدری وجود داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان نتیجه همکاری و تعامل بین نیروی انتظامی و دستگاه قضائی را، ایجاد آسایش و امنیت برای مردم عنوان کرد و گفت: در گذشته این تعاملات و هماهنگی‌ها به‌ خوبی وجود داشته و لازم است از این پس این انسجام و همراهی بیشتر شود، چرا که هر چقدر کارها با همکاری و تعامل پیش برود، کار مردم نیز سریع‌تر و راحت‌تر انجام می‌شود و باعث رضایت بیشتر پروردگار خواهد شد.

وی با اشاره به تعامل خوب بین نیروی انتظامی و دستگاه قضائی در کشور و استان خاطرنشان کرد: وجود یک تعامل بسیار منطقی، دلسوزانه، همراهی و همدلی خوب بین این دو مجموعه در حوزه مقابله، برخورد با مجرمان و حوزه کشف موفقیت‌های بسیاری را رقم زده و باعث شده تا شاهد شرایط امنیتی خوبی در استان باشیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار