فرمانده انتظامی شهرستان "كاشان" از برقراری تماس تلفنی 30 هزار و 450 شهروند كاشانی با مرکز فوريت های پليسی 110 شهرستان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علي پوركاوه اظهار داشت : در 3 ماهه سال جاري 30 هزار و 450 شهروند كاشاني با مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان تماس تلفني برقرار کردند که از اين تعداد 15 هزار و 286 تماس عملياتي ، تعداد 15 هزار و 164 مورد تماس مشاوره اي و غیر عملیاتی بوده است .

وي در ادامه خاطرنشان كرد : از مجموع کل تماس هاي گرفته شده مردمي يك درصد تماس هاي تلفني با 110 غير قابل رسيدگي و پيگيري بوده است که اين امر پليس را دچار مشکل کرده و از حضور به موقع در صحنه هاي ضروري که مردم به پليس احتياج دارند باز داشته است.

سرهنگ پوركاوه در ادامه تصريح كرد : از لحاظ اجراي طرح هاي مختلف در سطح شهرستان به وِيژه اجراي طرح هاي امنيت اجتماعي و اخلاقي ، طرح برخورد با سوداگران مرگ در مناطق حاشيه اي شهر "کاشان" رضايت مندي بالاي مردمي را در پي داشته است .

پوركاوه ضمن قدرداني از تعامل خوب شهروندان با پليس در شناسايي و کشف جرم، از آنان خواست هر گونه انتقاد و پيشنهاد خود را از طريق تلفن 197 دفتر نظارت همگاني پليس با خادمان خود در نيروي انتظامي، در ميان بگذارند .

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار