فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از آمادگی کامل پلیس در روز طبیعت و تمهیدات و هشدارهای انتظامی در این روز خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسن یاردوستی پیرامون آمادگی کامل پلیس در روز طبیعت اظهار داشت: پلیس اصفهان با آمادگی کامل در محل‌های تفرج‌گاه‌ها باغ‌ها و پارک‌های سطح شهر به صورت پیاده، موتوری و خودرویی اقدام به گشت زنی می‌کند تا شاهد وقوع حادثه‌ای در آخرین روز نوروز97 نباشیم.

وی افزود: از خانواده‌ها می خواهیم که مراقب فرزندان خود باشند و از آویز کردن زیورآلات گران قیمت به آنان بپرهیزند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه امسال روز طبیعت مقارن با شهادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب (س) است، بیان کرد: اگر نا هنجاری از سوی عده‌ای از شهروندان در شهر اتفاق بیافتد قطعأ با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه‌رو می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پلیس 110 آمادگی هرگونه خبرهای امنیتی مردم را دارد و پلیس در کنار مردم است، گفت: با توجه به ازدیاد جمعیت و ترافیک محل‌های اسکان در تفرجگاه‌ها از یگان موتوری و پیاده استفاده خواهیم کرد و مردم آرامش خود را با توجه به ترافیک کاری حفظ تا به موقع خدمات رسانی شود.

سرهنگ یاردوستی همچنین از شهروندان خواست از آنجایی که اکثر منازل خالی از سکنه هستند به همسایگانی که از منزل خارج نمی‌شوند و اطمینان و اعتماد کافی دارند اطلاع دهید تا در نبود شما از منزل مراقبت کنند.

وی با اشاره به اینکه خودروها باید در محل‌های مناسب پارک شوند، بیان کرد: در صورت امکان از پارکینگ‌ها استفاده شود و هرگز خودروها را در محل‌های خلوت رها نکنید.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: اشیاء گران قیمت را به هیچ عنوان در خودروها قرار نداده و در محلی که اسکان دارید مراقب وسایل، کیف و مدارک خود باشید.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه سال‌های گذشته عده‌ای از شهروندان با رها کردن سبزه‌ها در جاده‌ها و بزرگراه‌ها تصادفات جانی و مالی را رقم زدند، خاطر نشان کرد: پرتاب و رها کردن سبزه‌ها در خیابان‌ها منجر به لغزندگی محور و برهم خودرن تعادل موتورسیکلت‌ها و بروز حادثه‌ای ناگوار می‌شود که از عموم شهروندان تقاضا می‌شود از انجام این عمل خودداری کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار