مدیرکل بازرسی استان بوشهر گفت: در راستای احیای حقوق بیت‌المال، ۱۲۴ هکتار اراضی تصرفی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به ارزش ۵۰ میلیارد تومان از دست سودجویان خارج و به حقوق بیت‌المال برگشت شد.

اراضی تصرفی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان به حقوق بیت‌المال برگشت شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامحسین کرمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان بوشهر با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای ۷ تیر سال ۱۳۶۰ از دعوت به همکاری بازرسان افتخاری و سازمان‌های مردم نهاد خبرداد و اظهار داشت: بازرسی استان بوشهر در راستای گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد زمینه مشارکت مردمی در امر نظارت همگانی برای پیشگیری از تخلف و جرم از تشکل‌های غیر دولتی و مردم نهاد به عنوان بازرس افتخاری دعوت به همکاری می‌کند.

وی به محور‌های عملکردی اداره کل بازرسی استان بوشهر پرداخت و تصریح کرد: در راستای برگزاری مناقصات و مزایدات در دستگاه‌های اجرایی استان پس از بررسی‌های تخصصی ۷۶ مورد از این موارد به میزان ۲۶۷ میلیارد تومان لغو و تجدید شده است.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر از انجام بازرسی‌های مستمر در دستگاه‌های اجرایی خبرداد و بیان کرد: سال گذشته ۳۰ بازرسی مستمر و ۱۶۵ بازرسی موردی و ۱۴۵ بازرسی گزارشی در دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.

کرمی با اشاره به ثبت ۷۵۰ مورد شکایات در دبیرخانه و سامانه ملی شکایات گفت: با بررسی پرونده‌های انجام شده ۷۷.۳ هکتار اراضی تصرفی به بیت‌المال برگشت داده شد.

وی با بیان اینکه اداره کل بازرسی استان بوشهر تلاش می‌کند با نظارت و بررسی صحیح سلامت اداری و بهره وری را افزایش دهد خاطرنشان کرد: در راستای احیاء حقوق بیت‌المال، در سه ماه نخست امسال ۱۲۴ هکتار اراضی تصرفی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از دست سودجویان خارج و به حقوق بیت‌المال برگشت شد.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر ارزش اموال تصرفی را ۵۰ میلیارد تومان دانست و افزود: امسال چند مورد زمین‌خواری پیگیری شده که به‌زودی مساحت و ارزش آن اعلام می‌شود.

کرمی از ساماندهی معاملات حوزه نفت در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: معاملات نفتی به ویژه در جنوب استان بوشهر امسال با تلاش اداره کل بازرسی استان ساماندهی می‌شود.

انتهای پیام/م

۱۲۴ هکتار اراضی تصرفی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از دست سودجویان خارج شد

برچسب ها: گاز ، حقوق شهروندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.