داود پرهیزگار رئیس سازمان هواشناسی کشور در حکمی محسن حیدری را به عنوان سرپرست اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، در بخشی از این حکم  آمده است: نظر به تعهد و توانمندی در انجام امور، شما را به عنوان سرپرست اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان منصوب می‌کنم، امیدوارم با توکل بر خداوند متعال و همکاری صمیمانه با مدیران و کارکنان به برنامه ریزی و انجام امور بپردازید.

محسن حیدری معاونت فنی و شبکه ایستگاه‌های هواشناسی سیستان و بلوچستان و رئیس اداره هواشناسی زاهدان را در کارنامه کاری خود دارد.

پیش از این محمدرضا امیرمرادی به عنوان مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان مشغول به خدمت بوده است.

هواشناسی سیستان و بلوچستان از قدیمی‌ترین ادارات هواشناسی کشور محسوب می‌شود که نخستین ایستگاه هواشناسی آن در سال ۱۳۲۷ در شهر زاهدان تأسیس شده و اکنون دارای حدود ۷۰ سال اطلاعات آماری وضع هوای این شهر است.

سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع (معادل ۵/۱۱ درصد مساحت کشور) و ۱۹ شهرستان و بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می‌شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله توفان، بارندگی، سیل، خشکسالی و مواج شدن دریا را تجربه کند.

انتهای پیام/ع

 سرپرست اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان معرفی شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار