مدافع تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: احترام ویژه‌ای برای تیم ملی فوتبال ایران قائل هستیم و نمی‌خواهیم در بازی فردا بازنده باشیم.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت noticias ao minuto  په په مدافع تیم ملی فوتبال پرتغال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تیم ملی ایران در مورد اعتراض ها به سیستم کمک داور ویدیویی در جام جهانی 2018  بیان کرد: در بازی با مراکش روی من خطا انجام شد و یک خطا نیز روی رونالدو اتفاق افتاد که آن هم پنالتی بود به هر حال ما انسان هستیم و اشتباه می کنیم و من فکر نمی کنم کسی در فوتبال عمدا بخواهد مرتکب اشتباه شود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او در مورد بازی نخست پرتغال در جام جهانی مقابل اسپانیا عنوان کرد: آن بازی دیگر به تاریخ پیوست. بازی بسیار خوب و جذابی برای ما بود و من بیش از این چیزی نمی توانم بگویم.

په په درباره بازی فردا شب پرتغال برابر ایران گفت: ما اینجا به همه حریفان احترام می گذاریم و برای تیم ملی ایران هم احترام ویژه ای قائل هستیم. برای ما بازی مقابل ایران از اهمیت زیادی برخوردار است و باید برای پیروزی در این بازی مهم  تلاش کنیم.

مدافع تیم ملی پرتغال با اشاره به تقابل با کارلوس کی روش اظهار کرد: ما با ایران بازی داریم نه با کی روش. باید در بازی فردا منسجم و قدرتمند ظاهر شویم و خودمان باشیم.

په په در پایان در مورد استقبال هوادران تیم ملی پرتغال گفت: برابر مراکش تماشاگران پرتغالی در ورزشگاه حضور داشتند و ما برای آنها دویدیم و بازی کردیم. البته خیلی از هواداران تیم ما نیز در اینجا حضور ندارند اما ما همیشه از حمایت آنها برخودار هستیم و همواره برای کسب افتخار برای مردم کشورمان می جنگیم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران و پرتغال

آسوشیتدپرس: مهار رونالدو نتیجه تاریخی را برای ایران رقم خواهد زد

انتهای پیام/

اظهارات په په درباره بازی با ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار