سرمربی تیم ملی پرتغال از عملکرد تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2018 تمجید کرد.

سانتوس: ایران بهترین تیم آسیا است/با کی روش رفاقت دیرینه ای دارمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت noticias ao minuto  فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال در نشست خبری تیمش پیش از دیدار با تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی 2018 گفت: من نه تنها 2 بازی گذشته ایران را دیده ام بلکه بازی های این تیم در مقدماتی جام جهانی را نیز مشاهده کرده ام. ایران از 10 بازی قبلی اش 9 برد کسب کرده و با تیمی منسجم و بازیکنانی خوب پا به روسیه گذاشته است. ما می دانیم که ایران برای دومین بار متوالی به جام جهانی صعود کرده است.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

آنالیز تیم ملی ایران

سرمربی پرتغال ادامه داد: ایران برابر مراکش و اسپانیا بازی های فوق العاده ای به نمایش گذاشت و خط دفاعی این تیم از استحکام بسیار خوبی برخوردار است. البته این تنها قدرت ایران نیست بلکه آنها می دانند که چگونه مالکیت توپ را در اختیار بگیرند و با ضدحمله های خود حریف را به دردسر بیاندازند. ما فردا بازی دشواری مقابل ایران داریم.

تقابل با کارلوس کی روش

او همچنین درباره تقابل با کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران گفت: هر کدام از ما می خواهیم فردا برنده شویم. وقتی من در تیم دیگری مربی بودم می خواستم تیمم برنده شود و فکر می کنم همه همینطور هستند.

کمک داور ویدیویی

سانتوس در مورد استفاده از کمک داور ویدیویی در جام جهانی 2018 عنوان کرد: من معمولا در مورد این مسائل حرف نمی زنم اما چون پرسیدید می گویم که در بازی با مراکش خطا روی پپه گرفته نشد و اگر رونالدو گل را نمی زد معلوم نیست چه اتفاقی می افتاد.

ایران بهترین تیم آسیا

سرمربی پرتغال درباره اینکه چقدر شانس برای پیروزی ایران قائل است گفت: هر 2 تیم در بازی فردا برای برد شانس دارند. ایران بهترین تیم آسیا است و آنها هم مثل ما برای صعود به مرحله بعد شانس دارند.

دوستی با کی روش

سانتوس با اشاره به دوستی اش با کارلوس کی روش اظهار داشت: من و کی روش 35 سال است که با هم رفیق هستیم اما فردا باید دوستی را کنار بگذاریم. من شک ندارم که او فردا با تمام وجودش ایران را هدایت می کند.

3 تیمی که برای صعود شانس یکسان دارند

او درباره اینکه رنکینگ تیم ها چقدر در صعودشان به مرحله بعد تاثیرگذار است گفت: نتایج جام جهانی امسال به گونه ای بوده که دیگر نمی توان رنکینگ تیم ها را ملاک قدرت آنها دانست. تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی عالی کرده و مربی این تیم بیش از 6 سال است که در آنجا کار می کند. هر 3 تیم پرتغال، اسپانیا و ایران برای صعود شانس دارند.

تمجید از رونالدو

سانتوس در پایان با تمجید از کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال عنوان کرد: رونالدو در هر تیمی که بازی می کند تفاوت را رقم می زند. او در پرتغال نیز حضوری اثرگذار دارد. البته فردا نه فقط کریستیانو رونالدو بلکه تیم پرتغال برابر ایران به میدان می رود.

بیشتر بخوانید:

گزارش آ. اس از رویارویی کی روش با شاگردان سابقش

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران و پرتغال

آسوشیتدپرس: مهار رونالدو نتیجه تاریخی را برای ایران رقم خواهد زد

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

اظهارات سانتوس درباره بازی با ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار