رئیس اداره آموزش و پرورش کارون از ابلاغ بخشنامه پروژه مهر ۹۸-۹۷ به مدارس این شهرستان و برنامه ریزی برای اجرای هرچه بهتر این پروژه ملی خبر داد.

عزیز مزرعه، رئیس اداره آموزش و پرورش کارون در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اهمیت پروژه مهر در آماده سازی محیط مطلوب آموزشی برای دانش آموزان بیان داشت: مدیران مدارس نقش مهمی را در اجرای هرچه بهتر این پروژه ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه ۵ کارگروه اصلی در سطح منطقه پیگیری اقدامات پروژه مهر را برعهده می گیرند تصریح کرد: کارگروه سازماندهی نیروی انسانی، کارگروه تعمیر و تجهیز، کارگروه توجیه و تبلیغ و اطلاع رسانی، کارگروه تایید صلاحیت و کارگروه نظارت و ارزیابی نقش اساسی در اجرای این پروژه مهر ایفا می نمایند.

مزرعه به نظارت دقیق و مستمر بر مدارس سطح شهرستان در طول اجرای پروژه مهر اشاره کرد و اذعان داشت: مدارس با ۲۰ مولفه اصلی مورد ارزیابی کارگروه های تخصصی قرار می گیرند.

رئیس اداره آموزش و پرورش کارون، احداث ۱۲ پروژه آموزشی را از جمله اقدامات مهم در پروژه مهر سال جاری شهرستان کارون عنوان و اظهار کرد: تحقق اهداف پروژه مهر گامی مهم در راستای توسعه عدالت آموزشی است.

گفتنی است؛ آموزش و پرورش شهرستان کارون در سال گذشته رتبه نخست پروژه مهر استان خوزستان را کسب نمود.

انتهای پیام/گ

اجرای پروژه مهر در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.