مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از ورود حدود 62 هزار دانش آموز به مدرسه در اول مهرماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبجنورد؛ محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: امسال با آغاز سال تحصیلی حدود 62 هزار دانش آموز دختر و پسر با حضور در کلاس های درس بهار تعلیم و تربیت را در مهرماه آغاز می کنند.

وی افزود: از این تعداد حدود 38 هزار دانش آموز در پایه های شش گانه مقطع ابتدایی، حدود 15 هزار دانش آموز در پایه های متوسطه اول و حدود 9 هزار دانش آموز نیز در پایه های متوسطه دوم تحصیل خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد همچنین توزیع بیش از 280 هزار جلد کتاب درسی دانش آموزان مقاطع ابتدایی و پیش دانشگاهی از سوی آموزش و پرورش در مدارس این شهرستان را یادآور شد و اظهار داشت: به طور میانگین در هر پایه تحصیلی 7 عنوان درسی امسال تدریس می شود.

اسدی به نواختن زنگ "مهر و مقاومت" همزمان با سراسر کشور در اول مهرماه در سطح شهرستان بجنورد اشاره کرد و گفت: این مراسم با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به طور نمادین در یکی از مدارس شهر بجنورد در اول مهر ماه اجرا خواهد شد.

وی اجرای پروژه مهر در مدارس را یکی از فعالیت های مهم در آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: به منظور آماده سازی مدارس جهت سال تحصیلی فعالیت هایی چون انجام تعميرات لازم، رنگ آميزي، برنامه ریزی درسی، کلاس بندی، ثبت نام دانش آموزان، سازماندهی مدیران، معاونان و نیروهای آموزشی در مدارس صورت گرفته است تا سال تحصیلی خوبی را آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش آماده بازگشایی مدارس است، از والدین خواست تا در طول سال تحصیلی در کنار معلمان در جهت تعلیم و تربیت مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/آ

توزیع 280 هزار جلد کتاب درسی دانش آموزان در مدارس بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.